1394-02-16 09:15
1357
0
14288
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان:

اعتبار صندوق "کارآفرینی امید" رامیان حدود 20 میلیارد ریال است/ پوشش هزار نفر برای وام ازدواج در گلستان

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان گفت: اعتبار شهرستان رامیان حدود 20 میلیارد ریال است و در وام ازدواج در استان گلستان 30 میلیارد ریال اعتبار برای پوشش هزار نفر را داریم.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، "حسن پهلووری" مدیر صندوق "کارآفرینی امید" استان گلستان در آئین افتتاحیه نهمین شعبه صندوق کارآفرینی امید استان گلستان در شهرستان رامیان گفت: صندوق "کارآفرینی امید" در سال گذشته  با نام صندوق"مهر امام رضا(ع)" در دو حوزه اشتغال و جوانان و در هشت شهرستان فعالیت می کرد که بعضی شهرها از این نعمت محروم بوده اند و فرمانداری های رامیان، آق قلا و بندرگز محل و مکان این صندوق را تامین کردند.

وی اظهار کرد: این صندوق با مجوز از بانک مرکزی و با اساسنامه جدید و نام جدید صندوق "کارآفرینی امید" در حال فعالیت است و علت تغییر نام آن هم مصوبه بانک مرکزی بوده است.

پهلووری افزود: در سال 94 افزایش شعب را داشته ایم و پرداخت اعتبارات از اول اردیبهشت آغاز شده است.

وی بیان کرد: در سال جدید فعالیت این صندوق در دو حوزه اشتغال وجوانان است که در بحث اشتغال در حوزه بنگاههای کوچک و زودبازده فعالیت می کند و دولت تدبیر و امید مسئولیت این امر را برعهده صندوق گذاشته است .

پهلووری عنوان کرد: این صندوق می تواند در چند حوزه در راستای اشتغال با حمایت از بنگاههای کوچک به جمع آوری سرمایه های درگردش مردم و طرح های جوانان کارآفرین فعالیت می کنند و از سال 94 با بحث هدایت حمایت و تسهیلات و آموزش می خواهیم کارآفرینها را حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه در سال 94 بودجه صندوق در استان گلستان 200 میلیارد ریال است و این بودجه قابل تغییر است، افزود: اعتبار شهرستان رامیان حدود 20 میلیارد ریال است و در وام ازدواج در استان گلستان 30 میلیارد ریال اعتبار برای پوشش هزار نفر را داریم .

وی با بیان ایکه : در راستای تقویت این صندوق برنامه جذب منابع مردمی را در دستور کار داریم، گفت: در طرح امید، برای اجرای سرمایه در گردش جذب خیرین و حمایت ازموسسات خیریه را داریم .

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان تصریح کرد: همچنین در حوزه های مشاغل خانگی و برندها و واحدهای تولیدی فعال و غیره را تا سقف یک میلیارد ریال و برای شرکت در نمایشگاههای داخلی و خارجی تا سقف 100 میلیون ریال حمایت وامی می کنیم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.