1394-02-16 09:03
2083
1
14284
با حضور مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان؛

نهمین شعبه صندوق "کارآفرینی امید" گلستان در رامیان افتتاح شد + تصاویر

صبح امروز نهمین شعبه صندوق "کارآفرینی امید" استان گلستان در شهرستان رامیان با حضور فرماندار، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان،  نهمین شعبه صندوق "کارآفرینی امید" استان گلستان در شهرستان رامیان روز گذشته با حضور فرماندار، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

mehr7

جواد صادقلو فرماندار شهرستان رامیان در آئین افتتاحیه نهمین شعبه صندوق کارآفرینی امید استان گلستان در این شهرستان با اشاره به شعار امسال به نام دولت و ملت ، همدلی و همزبانی گفت: باید به خدمت صادقانه و ایجاد تسهیلات علی الخصوص برای جوانان و کار آفرینان توجه ویژه شود.

وی اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید با پهنه ای وسیع و خدمات زیاد در حوزه جوانان و اشتغال می تواند کمک شایانی به ایجاد کارآفرینی و همدلی و همزبانی نماید .

صادقلو خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولین امر با صداقت و وجدان کاری و حمایت از کارآفرینان و جوانان باعث تقویت همدلی و همزبانی ملت و دولت شوند.

صندوق "کارآفرینی امید" شهرستان رامیان با مدیریت "علیرضا سعیدی"، جنب سازمان تبلیغات اسلامی رامیان واقع شده است.

mehr1

mehr2

mehr3

mehr4

mehr5

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سما

چقدر .... تا دیروز که اسمش صندوق مهر امام رضا(ع) بود و طرح دولت احمدی نژاد بود.. بستند... و درش رو گل گرفتن ...حالا همون صندوق .. اسمش رو عوض کردند و دوباره با سلام وصلوات افتتاح کردند...عقلانیت جوابگو جواب بده...همین بلا رو به شکل بدتر دارن سر مسکن مهر میارن.... که به مردم تحویل ندن... با کاهش 80 در صدی بودجه مسکن مهر...که بعد اسمش بشه مسکن اجتماعی و..................

0
0
پاسخ
1394-02-16 09:40

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.