1394-02-16 07:03
2100
0
14275
به همت دانشگاه پیام نور رامیان برگزار شد؛

برگزاری جشن دانشجویی "گرامیداشت مقام معلم" در رامیان + تصاویر

به همت دانشگاه پیام نور شهرستان رامیان جشن میلاد حضرت علی(ع) و گرامیداشت مقام معلم در سالن همایش های مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد با حضور معاون فرماندار، فرمانده سپاه،رئیس دانشگاه پیام نور و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، "احمد محلمانی" رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان رامیان در جشن گرامیداشت مقام معلم در جمع دانشجویان ضمن تبریک ایام پرفضیلت ماه رجب، گرامیداشت یاد و خاطره قافله سالار عرصه علم، استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: در وصف معلم همین بس که پیامبر(ص) فرمود: فراگیری علم و دانش فضیلت است و من خود معلم مبعوث شده ام.

وی با اشاره به مقام شامخ معلم اظهار کرد: معلمی شغل مقدسی است و امانتی در دست انسان است لذا باید قدر این مقام والا را دانست.

سرهنگ "جواد جعفریان" فرمانده سپاه شهرستان رامیان گفت: توفیق علم و فراگیری آن سعادت بزرگی است که قسمت انسانها می شود و باید قدر آنرا بدانیم و از آن به نحو احسن در جهت خدمت رسانی در عرصه جهاد و سنگر تربیت و تعلیم استفاده کنیم .

وی اظهار کرد: شرایط امروز کشور مرهون جانفشانی 220 هزار شهید گلگون کفن بوده است و صلح، صفا، امنیت و زندگی پایدار مرهون این مجاهدت هاست .

وی با تاکید بر اینکه باید قدر خود را دانسته و در عرصه علم تلاش نماییم، تصریح کرد: بدانیم که امروز جزو 15 کشور برتر عرصه علم و صنعت هستیم و به فرموده مقام معظم رهبری با خوداتکایی و تجهیز علمی الگوی کشورهای اسلامی شویم و باکمک به یکدیگر و کشور بر جایگاههای بالاتر علمی جهان تکیه بزنیم.

پخش کلیپی از فعالیتهای دانشجویان در اردوهای جهادی، کلیپ اردوهای راهیان نور دانشجویی، اجرای گروه سرود توسط دانشجویان و کلیپی در وصف امام زمان(عج) و تجلیل از اساتید و دانشجویان برتر از دیگر برنامه های دیدنی در این مراسم بود.

JASHDAN1

JASHDAN2

JASHDAN3

JASHDAN4

JASHDAN5

JASHDAN6

JASHDAN7

JASHDAN8

JASHDAN9

JASHDAN10

JASHDAN11

JASHDAN12

JASHDAN13

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.