1394-02-15 05:15
2471
0
14228
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

رژیم سعودی - صهیونیستی الگوی کرانه باختری را در یمن پیاده می کند

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: رژیم سعودی - صهیونیستی و استکباری دقیقا الگوی کرانه رود اردن و کرانه باختری را در یمن پیاده می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، سردار "رحمت الله صادقی" فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم روز عقیدتی سپاه در جمع بسیجیان شهرستان رامیان ضمن تسلیت وفات حضرت زینب(س) و تقارن این ایام با شهادت استاد مطهری را خروج درس هیهات من الذله حضرت زینب(س) از صحرای کربلا توسط شهید مطهری دانست و گفت: شان درس، تعلیم و تربیت در معارف الهی بسیار بالاست و دانندگان در نزد خدا دارای برتری هستند و علم در حوزه معرفت جزء شاخص های برتر انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی بعد از 37 سال با شعار هیهات من الذله و تحمل انواع فشار، تحریم ها و تهدیدات به فضل الهی توانست بیرق و شعاری را که از صحرای کربلا توسط زینب کبری(س) به امانت رسیده را نگهداری کند و در زیر این بیرق برای اهداف انقلاب تلاش نماید و تمام تهدیدها و استراتژی های یزید زمان را با بن بست مواجه نماید.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: معنویت، صبر و ولایتمداری زینب کبری(س) به تبعیت از امام زمان خود درس بزرگ و اساسی برای همه تاریخ است و با این درس توانسته مایه حرکت انقلاب اسلامی باشد.

صادقی بیان کرد: استکبار جهانی آمریکا و یزید زمان در تمام نبردها و تهدیدات در طول 37 سال پیروزی انقلاب اسلامی نتوانسته مانع حرکت توفنده انقلاب شود. استکباری که اهل تعامل و مذاکره نیست و حربه اصلی اش اقتدارگرایی، ایجاد رعب و قدرت طلبی و کشتار کودکان است.

وی با اشاره به اینکه تمام تهدیداتی که استکبار جهانی بر ما روا داشته با بیم و امید همراه بوده است، عنوان کرد: در جنگ تحمیلی هشت ساله ایران با مبتدی ترین تجهیزات توانست جنگ را با موفقیت پشت سر بگذارد و امید به کشور برگردد و هیهات من الذله زینب کبری(س) را بعد از هشت سال به رخ جهانیان کشیدند که ما زیر بار ظلم نمی رویم و این اقتدار مرهون خون پاک شهدا، اخلاص پاک رزمندگان، معنویت امت اسلامی، صبر و استقامت زینبی و ولایت مداری امت اسلامی بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: عامل برترساز ما عنصر معنویت، صبر، استقامت و لایتمداری است و این درس بزرگ را باید سینه به سینه منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی استکبار جهانی را وادار به مقابله کردیم، افزود: با قدرت چانه زنی جمهوری اسلامی، از زمانیکه غنی سازی به 20 درصد رسید کاملا تغییر رفتار را در چهره جهانی مشاهده کردیم.

سربازان دیپلماسی با درایت رهبری انجام می دهند و اینجا بود که استکبار جهانی در خود و رفتارش تغییر ایجاد کرد و جمهوری اسلامی هسته ای را پذیرفت واین موفقیت انقلاب اسلامی برگ زرینی است در مقابل تهدیدات استکبار جهانی و این هم با بیم و امید آغاز شد.

صادقی با اشاره به اینکه رژیم سعودی - صهیونیستی و استکباری دقیقا الگوی کرانه رود اردن و کرانه باختری را در یمن پیاده می کند، تصریح کرد: قطعا ملت یمن با تاسی از درس بزرگ انقلاب کربلا و پیام حضرت زینب(س) ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.