1394-02-13 13:59
3451
4
14164
رییس دهیاری شفیع آباد فندرسک:

جشنواره توت فرنگی رامیان با حضور استاندار برگزار می شود / تصاویر آماده سازی مکان جشنواره

رییس دهیاری شفیع آباد گفت: در چهارمین جشنواره بزرگ توت فرنگی پیش بینی می شود که بیش از پنج هزار نفر حضور به عمل رسانند.

به گزارش گلستان ما، حسین حاجیلری رییس شورای اسلامی دهیاری روستای شفیع آباد فندرسک در گفتگو با خبرنگار آبشار اظهار داشت: چهارمین جشنواره بزرگ توت فرنگی با همکاری دفتر امور روستایی استانداری گلستان ، فرمانداری رامیان و بخشداری فندرسک در محل آب بندان روستای شفیع آباد فندرسک برگزار می گردد.

حاجیلری در مورد برنامه های این جشنواره افزود: میهمان و سخنران ویژه این جشنواره جناب صادقلو استاندار استان گلستان می باشد و موسیقی محلی و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه های این جشنواره است.

وی ادامه داد: در حاشیه این جشنواره غرفه هایی جهت پذیرایی از میهمانان ، ارائه لباس سنتی ، غذاهای محلی و محصولات بدست آمده از توت فرنگی مانند مربا و شربت توت فرنگی عرضه می شود.

رییس دهیاری شفیع آباد گفت: در چهارمین جشنواره بزرگ توت فرنگی پیش بینی می شود که بیش از پنج هزار نفر حضور به عمل رسانند.

حاجلری در ادامه گفت: اعضاء دهیاری و مردم روستای شفیع آباد از هفته های قبل در تکاپوی برگزاری هرچه بهتر این جشنواره می باشند و از تمامی هم استانی ها و اهالی منطقه فندرسک برای شرکت در این جشنواره دعوت می شود تا یک روز شاد و به یاد ماندنی را در کنار آب بندان و مناظر زیبای روستای شفیع آباد فنرسک سپری کنند.

خاطر نشان می شود که چهارمین جشنواره بزرگ توت فرنگی روستای شفیع آباد فندرسک در روز پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ساعت ۱۷ عصر در محل آب بندان این روستا برگزار می گردد.

تصاویر آماده سازی چهارمین جشنواره توت فرنگی در آب بندان روستای شفیع آباد فندرسک به شرح زیر است:

j-tot-shafii94 (5)

j-tot-shafii94 (4)

j-tot-shafii94 (3)

j-tot-shafii94 (2)

j-tot-shafii94 (6)

j-tot-shafii94 (9)

j-tot-shafii94 (8)

j-tot-shafii94 (7)

j-tot-shafii94 (10)

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ali

این جشنواره توت فرنگی فندرسک است نه رامیان .شما با این عمل به مردم فهیم منطقه بزرگ فندرسک دهن کجی و بی احترامی می کنیدلطفا اصلاح کنید .**************************گلستان ما :با سلام و تشکر از مخاطب گرامی ali.مطابق رسم و روال معمول :رسانه های شهرستان نام بخش را ذکر می کنند .رسانه های استانی نام شهرستان را ذکر می کنند .رسانه های ملی نام استان را ذکر می کنند .رسانه های بین المللی نام کشور را ذکر می کنند .در متن خبر توضیحات کامل و دقیق داده می شود .قطعا صدا و سیما و هر رسانه استانی و کشوری دیگر هم همین گونه عمل می کنند . در هر حال این نوع تیتر و خبر زدن هیچ دهن کجی و بی احترامی به مردم فهیم منطقه بزرگ فندرسک در یر ندارد و خود آنان نیز این موضوع را به خوبی می دانند .به امید توفیق روز افزون یکایک مردمان پر تلاش منطقه فندرسک .با تشکر مجدد

0
0
پاسخ
1394-02-13 20:15
علیمردانی

جشنواره به بیراهه رفته .از وقتی که اسم استاندار آورده شده و بنر تبلیغاتی ایشان نصب شده توت فرنگی قیمتش از نصف هم کمتر شد و بشدت سقوط کرد .قدم به این ...؟!

0
0
پاسخ
1394-02-14 05:41
بهجت

این چوبهایی که با آن دارن جایگاه درست میکنن حتما از خارج کشور آورده شده ؟!!!!!؟؟!!!وگرنه این دولت همه طرفدار محیط زیست و جنگلها و منابع طبیعی هستن.میگید نه بیائید رامیان تا ببینید تو دل ذخیرگاه درختان زربین از فرط علاقه درخت ... کاشته شده .؟؟؟!!!!خداوکیلی میشد جایگاه رو با داربست موقت فلزی درست کرد وا ین همه درخت تنومند وبا ارزش رو قطع نکرد . زنده باد فندرسک .

0
0
پاسخ
1394-02-15 05:26
پایگاه خبری آبشار

به مناسبت روز کارگر:مراسم تقدیر و تشکر از کارگران و بازنشستگان شهرداری خان ببین+تصاویرhttp://www.absharnews.ir/?p=5732

0
0
پاسخ
1394-02-15 09:42

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.