1394-01-05 13:56
3022
0
12408
مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی:

برگزاری جشنواره آداب و فرهنگ های شهرستان رامیان + تصاویر

مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی از برگزاری جشنواره آداب و سنن و فرهنگ های بخش مرکزی این شهرستان در پارک جنگلی دلند خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، سمیه رجبلو مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان رامیان در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفتگو با گل رامیان گفت: جشنواره آداب و سنن و فرهنگ های بخش مرکزی رامیان  از تاریخ 28 الی14فروردین در پارک جنگلی دلند برگزار می شود.

sanaye11

وی اظهار کرد: این جشنواره توسط دفتر امور روستایی استانداری-فرمانداری و بخشداری مرکزی شهرستان رامیان برگزار میشود و همه روزه آماده استقبال از مسافرین نوروزی است.

رجبلو با اشاره به اینکه مجری این برنامه تعاونی دهیاری های بخش مرکزی است، افزود: هدف از اجرای این جشنواره شناساندن فرهنگ و آداب و سنن و صنایع دستی و غذاهای سنتی می باشد.

برگزاری جشنواره بزرگ آیین های سنتی و بومی و محلی اقوام شهرستان

مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان رامیان بیان کرد: پخت غذاهای سنتی و صنایع دستی شامل ابریشم بافی و ... ،آداب و سنت اقوام مختلف فارس،ترکمن، سیستانی، بلوچ در روز نهم فروردین بصورت متمرکز تحت عنوان جشنواره بزرگ آیین های سنتی و بومی و محلی اقوام شهرستان برگزار می شود.

وی، موسیقی سنتی اقوام مختلف را از دیگر برنامه های این جشنواره ذکر کرد و خاطرنشان کرد: همچنین لباسهای محلی اقوام این شهرستان در معرض دید عموم قرار می گیرد.

sanaye1

sanaye2

sanaye3

sanaye4

sanaye5

sanaye6

sanaye7

sanaye8

sanaye9

sanaye10

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.