1393-12-15 14:56
1534
0
11474
در ستاد گرامیداشت هفته مقام زن و مادر مطرح شد

جشن ویژه گرامیداشت هفته زن در رامیان برگزار می شود

معاون فرماندار شهرستان رامیان گفت: به مناسبت ولادت باسعادت دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر جشن خانوادگی بصورت متمرکز در این شهرستان  برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، ستاد گرامیداشت هفته مقام زن و مادر شهرستان رامیان با حضور معاون فرماندار، مشاور و کارشناس اموربانوان فرمانداری و برخی از روسای ادارات در محل فرمانداری تشکیل شد.

"سید علی اصغر حسینی" معاون فرماندار شهرستان رامیان در ستاد گرامیداشت هفته مقام زن و مادر ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خاطر نشان کرد:حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان دردانه خلقت نه تنها افتخار زنان بلکه افتخار تمام بشریت و  سراسر زندگانی ایشان مملو از مکارم اخلاق و رفتارهای نمونه و انسانی بوده که می تواند سرمشق تمامی انسانهای حقیقت طلب باشد.

معاون فرماندار شهرستان رامیان،  روز زن  را فرصت مناسبی دانست تا بانوان میهن اسلامی مان بتوانند به منزلت و جایگاه خود در پیروی از سیره عملی بزرگ بانوی اسلام پی برده و به عنوان محور اصلی خانواده بتوانند  زیربنای  یک زندگی مملو از مودت، عشق و فداکاری را برای تمامی اعضاء خانواده پی ریزی کنند.

وی افزود: به مناسبت ولادت باسعادت دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر جشن خانوادگی بصورت متمرکز در این شهرستان برگزار می شود.

حسینی بیان کرد: برپایی نمایشگاهی از توانمدی بانوان، برگزاری جشن بانوان، تجلیل از مادران شهدا و بانوان شاخص در این جشن متمرکز برگزار می شود.

پیاده روی، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری گفتمانهای دینی، برگزاری مسابقه و ... از دیگر برنامه های مطرح شده در این ستاد جهت گرامیداشت هفته زن بود.

در این جلسه جهت برگزاری هر چه بهتر هفته گرامیداشت مقام زن و مادر برنامه ریزی و هماهنگی های لازم صورت پذیرفت.

 در هفته گرامیداشت مقام زن و مادر از تاریخ 21 فروردبن به مدت یک هفته برنامه های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.