1393-11-16 04:08
1771
0
9967

واکنش حجت الاسلام ماندگاری به دلنوشته نوه شهید در بندرترکمن

حجت الاسلام ماندگاری در واکنش به دلنوشته نوه شهید عباسی گفت: به دور از انصاف است که چنین برداشتی از جامعه امروز ما گرفته شود اما درد دلهای نوه شهید را می توان به عنوان تذکرات و انذار دانست نه واقعیت جامعه ما!درمورد این دلنوشته می توان گفت که همه باید به یکدیگر تذکر دهیم که نکند اینگونه شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن،  در این مراسم دلنوشته ای توسط نوه شهید عباسی در جمع حاضر قرائت شد که بیانگر دلتنگی ها و درد دلهای موجود در فراغ شهدا بود و به بیان وضع جامعه حاضر پرداخته شده بود که درخور فداکاری ها و ایثار شهدایی که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند نبوده که واکنش حجت الاسلام ماندگاری به این دلنوشته درخور تامل بود به نحوی که مدیر موسسه سیره شهدا با انتقاد دلسوزانه و پدرانه از این دلنوشته اعلام کرد:جامعه ما امروز بهترین جامعه و نظام زیر آسمان کبود است.

وی افزود:به دور از انصاف است که چنین برداشتی از جامعه امروز ما گرفته شود اما درد دلهای نوه شهید را می توان به عنوان تذکرات و انذار دانست نه واقعیت جامعه ما!درمورد این دلنوشته می توان گفت که همه باید به یکدیگر تذکر دهیم که نکند اینگونه شود.

ماندگاری ادامه داد:اعتقاد دارم که ما هنوز به نقطه و جامعه آرمانی نرسیده ایم اما در این سی و شش سال سپری شدن انقلاب خدمات زیادی انجام شده است اما آسیبها و مشکلاتی نیز وجود دارد لذا دلیلی ندارد با خودزنی و سیاه نمایی تمام خدمات این انقلاب را نادیده بگیریم.

او اذعان داشت:اگر ایران 93 ما با ایران 93 ای که در آن انقلابی رخ نداده بود مقایسه شود مشخص می شود انقلاب اسلامی خدمات بیشماری را برای ملت خویش به ارمغان آورده است.

ماندگاری از پیشرفت های فراوانی که در انقلاب اسلامی ایجاد شده نام برد و خاطرنشان ساخت:در طول سی و شش سال از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 30هزار اختراع ثبت شده در حالیکه در عصر پهلوی حدود 57 اختراع ثبت شده است.همچنین می توان به تعداد زائرین امام حسینی اشاره کرد که روزی مردم آرزوی زیارت این امام همام را داشتند اما اکنون در سالگرد شهادت و اربعین امام مظلوم بیش از 20میلیون زائر از کشورهای مختلف برای شرکت در مراسم به عراق می روند.لذا نباید یک طرفه به میدان رفت و نظر داد چرا که در این مدت انقلاب ما از پیشرفتهای بزرگی برخوردار شده که باعث افتخار است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.