1393-10-16 09:15
3058
0
8440

دیدار پرسنل محیط زیست بندرترکمن با حاج آخوند عابدی کر + تصاویر

رییس اداره محیط زیست بندر ترکمن از دیدار پرسنل این اداره با امام جمعه اهل سنت شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن ، علی بیانی با ذکر این خبر افزود: به منظور ارج نهادن به مقام والای روحانیون و مبلغان دینی که همیشه منادی حفاظت از منابع خدادادی و انفال بوده اند،با هدف تبیین آموزه های دینی و احکام فقهی در خصوص شکار و صید همچنین به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، دیداری با حاج آخوند عابدی کر امام جمعه اهل سنت شهرستان بندرترکمن برگزار شد .

در این دیدار که در دفتر حاج آخوند نبوی نژاد انجام شد ، علی بیانی رییس اداره محیط زیست شهرستان در سخنانی کوتاه علاوه بر تبریک هفته وحدت ، اهم اقدامات و فعالیت های محیط زیست در 9 ماهه اول سال جاری را تشریح کرد .

سپس حاج آخوند عابدی کر نیز در بیاناتی توجه به مباحث اقتصادی و اجتماعی منطقه و تعامل بیشتر با مردم را خواستار شد و گفت: با توجه به سختی شرایط کار محیط بانی،رفع دغدغه های محیط بانان باید از الویت های سازمان محیط زیست باشد و فرصت خدمت به مردم محروم این منطقه را نعمتی الهی خواندند.

از نکات قابل تامل این دیدار می توان به نقل خاطرات امام جمعه اهل تسنن بندرترکمن در خصوص زاد و ولد گونه فوک خزری اشاره کرد و با گریزی به زمان طفولیت خویش گفت:حدود 80 سال قبل فوک ها در حاشیه جنوبی خزر نیز زادآوری می کردند. این در حالی است که سالها زایمان فوک خزری صرفا در حاشیه شمالی دریای خزر گزارش شده است .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.