1397-02-19 11:59
1585
0
53324
مدیرحوزه علمیه قره تپه بندرترکمن:

آگاهی بخشی دانش آموزان به سوی علم،دین مداری و اخلاق مهمترین وظیفه معلم است

مدیرحوزه علمیه قره تپه بندرترکمن گفت: وظیفه امروز معلمان آگاهی بخشی دانش آموزان به سوی علم،دین مداری و اخلاق است لذا اگر در این وظیفه اهمالی صورت گیرد جامعه دچار معظلات گوناگونی خواهد شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، حاج آخوند میرابی رییس حوزه علمیه قره تپه بندرترکمن در جشن سپاس معلم بندرترکمن اظهار کرد: در گرامیداشت مقام معلم همین بس که او همچون شمعی سوزان است که با سوختن خود به جامعه روحی دوباره می دهد.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام در خصوص ارزش معلم افزود: بهترین عمل شاد کردن دل مومن است حال اگر این مومن،معلم یا مربی یا مصباح باشد بسی ارزنده تر است.

میرابی تصریح کرد: شهدا نیز همچون معلمانی بزرگ هستند که با نثار جان خویش درس بزرگی به جامعه بشری دادند که نباید از آن غافل شد.

مدیر حوزه علمیه قره تپه بندرترکمن اذعان داشت: عالی ترین معلم سرور کائنات حضرت محمد مصطفی (ص)است لذا با بررسی مساله معراج می توان دریافت هیچ پیامبری به این درجه ومقام نرسید.

وی ابراز داشت: کار معلمان همچون شغل انبیاست که با روشنگری وتربیت انسان خدمت بزرگی را به اجتماع ارائه می دهد.

حاج آخوند میرابی با اشاره به فواید و معایب فضای مجازی خاطر نشان کرد: وظیفه امروز معلمان آگاهی بخشی دانش آموزان به سوی علم،دین مداری و اخلاق است لذا اگر در این وظیفه اهمالی صورت گیرد جامعه دچار معظلات گوناگونی خواهد شد.

وی تاکید کرد: معلمان باید همچون شهید مطهری کاری ماندگار در راستای تعلیم و تربیت انجام دهند و برای عملی کردن این حرکت آموزش دین داری و اخلاق مداری و آموزش قران به بچه ها از مهمترین این امر است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.