1397-01-26 15:16
1290
0
52595
فرماندار بندرترکمن:

اخلاق و رفتار خود را در راستای سیره رسول اکرم تطبیق دهیم

مراسم گرامی داشت عید مبعث پیامبر اکرم(ص ) با حضور معاون امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان و مسئولین شهری در دانشگاه پیام نور مرکز بندرترکمن برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، در جشن عید مبعث ویژه ادارات و نهادهای شهرستان الیاس هیوه چی فرماندار بندرترکمن با تبریک مبعث بیان کرد:پیامبراکرم محبت و صلح و دوستی را به ما هدیه کرد لذا باید اخلاق و رفتار خودمان را در راستای سیره آن حضرت تطبیق دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: می توان با مشارکت پذیری و تعامل گرایی در اصلاح جامعه تأثیرگذاربود و در اصلاح خود و جامعه گامهای زیادی را برداریم و با توصیه های پیامبر اکرم در این مسیر حرکت کنیم.

در ادامه حجت الاسلام جعفر کوهستانی رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن نیزبا اشاره به جنایت آمریکا در سوریه اظهار داشت: استکبار در سحرگاه عید مبعث جنایت بزرگی را در سوریه مرتکب شد و انتظار بر این است که عموم مردم برنامه های خوبی به مناسبت جشن مبعث برگزار کنند و در این جشن ها حمایت خود را از مقاومت در منطقه اعلام کنند.

وی افزود: با برگزاری این جشنها دشمنان از نتیجه بخش بودن فتنه گری هایشان مأیوس شده و دست از جنایت های خود بر علیه بشریت برمیدارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.