1397-01-18 18:59
1720
0
52334
نماینده مردم غرب گلستان در مجلس:

جاده 4 بانده بندرترکمن به کردکوی در سال جاری به بهره برداری میرسد

نماینده مردم غرب استان در مجلس گفت: اتمام‌ و بهره برداری جاده 4 بانده بندرترکمن به کردکوی از اولویتهای مهم در سال جاری است.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن ، رامین نورقلی پور نماینده مردم غرب استان در مجلس در مصاحبه با خبرنگار ما با اشاره به پیگیری زیرساخت های جاده ای حوزه انتخابیه غرب استان اظهار داشت: طی نشست با مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص اتمام برخی جاده های روستایی بندرگز،کردکوی و جاده چهارکوه در کردکوی و جاده قل قلی در بندرگز و همچنین جاده ای که شهر بندرگز را به بیمارستان جدیدالتاسیس بندرگز و گز وصل میکند بحث های خوبی انجام‌ شد.

وی اتمام‌ و به بهره برداری رساندن جاده 4بانده بندرترکمن به کردکوی را از مباحث مهم در حال پیگیری ذکرکرد و افزود: امیدواریم درسال 97 این جاده 4بانده رابه بهره برداری برسانیم.

نماینده مردم غرب استان درمجلس همچنین احداث کمربندی بندرترکمن را از موارد مهم مورد پیگیری ذکر و تصریح کرد:طرح مطالعاتی این پروژه تا دوماه دیگر به اتمام خواهد رسید و پس از آن جهت جذب اعتبارات اجرایی آن تلاش خواهیم نمود.

نورقلی پور خاطرنشان کرد:درآینده نزدیک احداث جاده 4 بانده بندرترکمن به آق قلا و بندرترکمن به گمیشان و احداث باند غربی کمربندی بندرترکمن را که در واقع به عنوان جاده ساحلی و توریستی خواهدبود پیگیری خواهیم‌نمود‌.

وی یادآور شد:این کمربندی غربی بندرترکمن از طریق نوارساحلی میتواند جاده بندرترکمن به بندرگزرا به جاده بندرترکمن به گمیشان وصل کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.