1397-01-11 18:57
1289
0
52109
طلبه اهل سنت بندرترکمن:

باید حسین زمان خود را یاری کنیم/ حرکت فرهنگی راهیان نور باعث تعالی انسان می شود

آخوند کرامتی از شهرستان بندرترکمن گفت: حرکت فرهنگی راهیان نور و قدم زدن در این سرزمین ها نورانی باعث تعالی انسان می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، حاج آخوند بیژن کرامتی از طلاب اهل تسنن شهرستان بندرترکمن که به همراه خانواده در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور پیدا کرده است در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار داشت :حرکت فرهنگی راهیان نور وقدم زدن در این سرزمین ها نورانی باعث تعالی انسان میشود.

وی تقویت باورهای دینی و انقلابی را از اثرات این حرکت فرهنگی خواند و گفت :وقتی مردم کشور عزیزمان ایران پا به قدمگاه شهدا می گذارند و با رشادت ها وایثارگری های رزمندگان ما آشنا می شوند بی شک این مشاهده عملی باعث تقویت باورهای دینی و انقلابی مردم خواهد شد.

کرامتی با اشاره به اینکه رمز پیروزی های رزمندگان ما وحدت کلمه و پیروی از فرامین ولی فقیه بود گفت : همانطور که رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با پیروی از ولی فقیه و وحدت کلمه توانستند در مقابل دشمن تا دندان مسلح بایستند ما نیز باید حسین زمان خود را یاری کنیم تا به این مملکت آسیبی نرسد.

این طلبه اهل سنت شهرستان بندرترکمن شلمچه را به فرموده مقام معظم رهبری قطعه ای از بهشت نام برد و گفت : سالهاست که با کاروان شهرستان بندرترکمن به راهیان نور سفر میکنم و معتقدم که سرزمین های سراسر نور جنوب قطعه ای از بهشت است .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.