1396-12-27 13:27
1007
0
51776
مدیر یکی از تشکل های زیست محیطی گلستان خبر داد؛

آتش سوزی تعدادی لاستیک فرسوده و دپو در بندرترکمن/ماموران آتش نشانی با تاخیر در محل آتش سوزی حاضر شدند

اوایل هفته گذشته گروه های خدمات شهری شهرداری بندرترکمن درآستانه چهارشنبه سوری این لاستیک های فرسوده را جمع آوری و در این منطقه دپو کرده بودند.

به گزارش گلستان ما، مدیر یکی از تشکل های زیست محیطی گلستان روز شنبه با بیان اینکه حریق درمحدوده موسوم به محل شنا در بندرترکمن روی داد به خبرنگار ایرنا گفت: پس از تماس شهروندان با آتش نشانی بندرترکمن، ماموران این مجموعه با تاخیر در محل آتش سوزی حاضر شدند.

به گفته وی؛ قبل از حضور آتش نشانان؛ مامورین اداره برق به سبب نزدیکی شعله های آتش به خطوط انتقال برق با ادوات ابتدایی اقدام به مهار آن کردند.

وی بدون معرفی خود؛ همچنین از فعال نبودن شماره 125 آتش نشانی در بندرترکمن گلایه کرد و گفت: با شماره گیری این عدد به آتش نشانی گرگان یا گمیشان متصل می شویم.

این عضو تشکل های زیست محیطی گلستان افزود که در پی این حادثه با شماره گیری تلفن 01734422222موفق به تماس با آتش نشانی بندرترکمن شدیم.

در همین پیوند شهردار بندرترکمن روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اذعان به تاخیر مامورین آتش نشانی در رسیدن به محل حریق اظهار کرد: این آتش در منطقه کم خطری روی داد و مامورین آتش نشانی با لویت بندی در ماموریت های محوله به محل اعزام شدند.

به گفته محمود کم؛ هنگام حضور آتش نشانان مراحل پایانی سوختن 10 الی 15 قطعه لاستیک بود و لذا اقدامی برای مهار و اطفای آن نشده است.

بندرترکمن درغرب گلستان از مناطق گردشگر پذیر استان بوده و در تعطیلات نوروزی میزبان مسافران بسیاری است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.