1396-12-27 13:17
2176
0
51751
ريیس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن:

پروژه های نیمه تمام ورزشی بندرترکمن سال97 افتتاح و به بهره برداری می رسد

ريیس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن از بازسازی و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی این شهرستان در سال 97خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، عبدالقدیر اونق با ذکر این خبر افزود: با توجه به 25سال از تاسیس سالن امام رضا و لزوم تعمیرات ناشی از فرسودگی بنا،این سالن ورزشی با اعتبار تخصیص یافته 260میلیون تومانی در مرحله اول سقف سالن کلا تعویض و یک سقف استاندارد جایگزین سقف قبلی خواهد شد.

اونق تصریح کرد: با توجه با نامناسب بودن کفپوش سالن در مرحله دوم نیز این کفپوش که عمر مفید آن به پایان رسیده و برای ورزشکاران معضلی شده، تعویض خواهد شد.

وی اضافه کرد: افتتاح تنها استخر سرپوشیده این شهرستان نیز درسال ۹۷ طی هفته دولت انجام می شود به نحوی که اعتبارات لازم برای استخر تخصیص داده شده و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رییس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن خاطرنشان کرد: سالن تختی شهرستان که سالیان سال به علت کمبود بودجه ناتمام مانده بود،با مساعدت و قولهای کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و تجهیز کشور با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بهمن ماه سال97افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

اونق با اشاره به احیا و بهسازی استادیوم قاندومی یادآور شد: از مبلغ ذکر شده یک میلیارد آن تخصیص یافته و با قول های کریمی باقیمانده اعتبار آن نیز تخصیص خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.