1396-12-09 15:02
1072
0
51002
شرکت ابفای گلستان:

مسکن مهر آزادی بندرترکمن به شبکه جمع آوری فاضلاب وصل شد

معاون مهندسی وتوسعه شرکت اب وفاضلاب استان گلستان از اتصال مسکن مهر ازادی بندر ترکمن به شبکه جمع اوری فاضلاب با اعتیار 30 میلیارذ ریال خبر داد. 

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: مسکن مهر آزادی بندرترکمن به شبکه جمع آوری فاضلاب وصل شد.

"ابولفضل رحیمی" افزود: این طرح با اعتبار 30 میلیارد ريال از محل اعتبارات عمرانی اجرایی شده است.

به گفته وی، اجرای طرح فاضلاب مسکن مهر آزادی بندرترکمن بدلیل مجاورت با ریل راه آهن با مشکلات زیادی مواجه بود که موجب به تاخیر افتادن اجرای این طرح شد.

رحیمی با بیان اینکه بدلیل عبور قطار، مرحله لوله گذاری زیر ریل راه آهن باید در کمتر از 24 ساعت اجرایی می شد، تصریح کرد: برای اجرای این طرح عبور و مرور قطار به مدت 24 ساعت متوقف و باکس های بتنی زیر ریل راه آهن قرار داده شد و سپس عملیات لوله گذاری در این باکس ها انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: لوله گذاری خطوط انتقال با لوله های 600 میلیمتر پلی اتیلن بطول یک هزار و 100 متر، ساخت ایستگاه پمپاژ PSA و خطوط شبکه با لوله های 200 میلیمتر پلی اتیلن از مشخصات اجرایی این طرح می باشد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: با توجه به اهمیت زیست محیطی طرح های فاضلاب، شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تمامی تلاش خود را برای رفع مشکلات شهروندان انجام می دهد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.