1396-11-14 14:17
1064
0
49960
امام جمعه اهل سنت بندرترکمن:

حوزه های علمیه برای مبارزه با عقیده های انحرافی آمادگی کامل دارد

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن گفت: حوزه علمیه جهت برگزاری کارگاه های آموزشی برای جوانان و نوجوانان با هدف مبارزه با عقیده های انحرافی فرقه های ضاله و وهابیت آمادگی کامل دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، حاج آخوند اونق با تاکید بر افزایش بعد معرفتی و دینی جوانان اظهار داشت: تاکید و توجه ما باید بر عقیده و ایمان دانش آموزان باشد، چرا که این اعتقاد و ایمان ساختار و زیر بنای دین است.

وی افزود: دشمن از طریق عقیده های انحرافی ، دین ما را هدف قرار داده است لذا برای جلوگیری از این خطرباید ضمن تقویت بعد دینی جوانان و نوجوانان،دشمن را در رسیدن به اهداف شومش ناامید کرد.

مدیر حوزه علمیه جامع اعظمیه تصریح کرد: حوزه علمیه جهت برگزاری کارگاه های آموزشی برای جوانان و نوجوانان با هدف مبارزه با عقیده های انحرافی فرقه های ضاله و وهابیت آمادگی کامل دارد.

آخوند اونق اذعان داشت:در شرایط کنونی دشمن از طریق فضای مجازی قصد گمراه کردن جوانان را دارد و افکار آنان را هدف خویش ساخته است .

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن خاطر نشان کرد:بهترین راه مقابله با دشمن افزایش بعد اعتقادی و آگاه سازی جوانان از توطئه های دشمن است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.