1396-11-08 06:24
1405
0
49654
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرترکمن:

مردم با مسئولین باید سر یک سفره بنشینند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرترکمن گفت: مردم با مسئولین باید سر یک سفره بنشینند و آنچه انقلاب آورد را باید ببینند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام جعفر کوهستانی رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی بندرترکمن در نشست خبری با گروه رسانه ای فجر گلستان گفت: بالغ بر یک ماه است ستاد شهرستان با 19 کمیته فعال شدند که ماحصل جلسات آن 170 برنامه است که در جدول برنامه های دهه فجر برنامه ریزی شد.

وی افزود: با توجه به نگاه مقام معظم رهبری برنامه های این دهه ی شهرستان در سه زمینه ی اساسی «بصیرت افزایی، سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی» طراحی و تدوین شده اند.

حجت الاسلام کوهستانی «رهبری، وحدت و مردم» را سه اصل و ریشه در انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تمام تهاجمات دشمن بر این است که نقش ولایت و رهبری را در نگاه جوانان تضعیف کرده و بین مردم و ولایت فاصله بیاندازد گرچه مردم بارها در راهپیمایی های مختلف ثابت کردند که عاشق رهبری و انقلاب هستند، بر همین مبنا در تدوین برنامه های دهه فجر سعی کرده ایم که نقش رهبری را به نسل چهارم انقلاب معرفی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرترکمن گفت: امروز دشمن درصدد است تا به وحدت مردمی ضربه بزند ما نیز در شهرستانی قرار داریم که اقوام و مذاهب مختلف با اخوت و برادری در کنار یکدیگر زندگی می کنند تقویت این همدلی و وحدت محور دوم برنامه های دهه فجر امسال ما خواهند بود.

وی تصریح کرد: ایجاد شور و نشاط و مردمی برگزار کردن برنامه های دهه فجر، سومین محور در تدارک برنامه های شهرستان بندرترکمن در این دهه است چرا که مردم از روز اول انقلاب امام و نظام را یاری کردند و نقش کلیدی در تحرکات این نظام مقدس داشته اند.

 حجت الاسلام کوهستانی در همین راستا خاطرنشان کرد: مردم با مسئولین باید سر یک میز بنشینند و آنچه انقلاب آورد را باید ببینند در همین راستا برنامه 10 شب 10 مسجد در نظر گرفته شده که در آن مردم از نزدیک با مسئولین و ائمه جماعات می نشینند و انتقادات و مطالبات خود را مطرح می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرترکمن ابراز کرد: یکی دیگر از نقاطی که دشمن در ان تلاشی جدی دارد ناتوان نشان دادن مجموعه انقلاب اسلامی است به همین منظور نمایشگاهی از توانمندی های علمی کشور به صورت عکس و پوستر در نظر گرفتیم که در یکی از مدارس شهرستان برای نسل جدید به نمایش گذاشته خواهد شد.

حجت الاسلام کوهستانی همچنین از توجه به کلیدواژه پرچم مقدس کشورمان در ایام الله دهه مبارک فجر امسال با توجه به اهانت های اخیر به این شناسنامه هویتی کشورمان خبر داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.