1396-09-24 11:20
1029
0
47853
امام جمعه بندرترکمن:

وظیفه نخبگان حوزه و دانشگاه دفاع از حیثیت قرآن و دین است / نگذارید قرآن بیش از این مهجور بماند/ با قران شوخی نکنید که کتک می خورید

امام جمعه بندرترکمن گفت: وظیفه نخبگان حوزه ودانشگاه این است از حیثیت قرآن،انقلاب ودین حمایت کنند،با قران شوخی نکنید که کتک می خورید،جواب قران را باید بدهید.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن؛ محمد صالح منصوری در خطبه های سیاسی عبادی جمعه با اشاره به سالروز وحدت حوه ودانشگاه اظهارداشت:نخبگان حوزه ودانشگاه می توانند زمینه اتحادرا در زمینه های اجتماعی فرهنگی ایجاد کنند.

وی افزود:در حال حاضر نخبگان حوزه ودانشگاه متاسفانه به وظایف خود درست عمل نمی کنند وبنده از آنان شاکی ام،چرا بزرگان حوزه ودانشگاه از حقوق ملت دفاع نمی کنند؟چرا سکوت می کنید؟!

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به بودجه قرآنی  در نظر گرفته شده دولت در سال 97تصریح کرد:درسالهای 94و95 بودجه قرآنی کشوردویست میلیارد تومان بود که در سال 96پنجاه درصد  کاهش یافت حال آنکه بودجه قرانی اختصاص یافته برای  سال 97  چهل میلیارد تومان است!بودجه ای که در سال 96 هنوز یک ریال آن برای نهادهای متولی قرآنی کشور واریز نشده است!

وی ادامه داد:مگر مملکت ما قرانی وامام زمانی نیست؟!آقای رییس جمهور چرا باید بودجه قرانی اینهمه کاهش یابدحال آنکه بحث گردشگری در کشور مهمتر شود وبودجه فزاینده ای به آن اختصاص یابد؟!آقای روحانی شما مشاوران خوبی ندارید،همین آقای نوبخت علنا در رسانه جمعی دروغ می گوید،آیا این برخورد با قرآن درست است که که بودجه های آن حذف شود؟!

خطیب توانمند بندرترکمن اذعان داشت:از نمایندگان مجلس می خواهیم این لایحه بودجه را اصلاح نمایند ،نگذارید قرآن بیش از این مهجور ومظلوم بماند در این هفته که سالرزو وحدت حوزه ودانشگاه است ببینیم کجا نخبگان حوزه ودانشگاه مهجوریت قرآن را داد می زنند؟

منصوری با اشاره اینکه از اوضاع واحوال کنونی نگرانم وآینده به کجا خواهد رسید بیان داشت:وظیفه نخبگان حوزه ودانشگاه این است از حیثیت قرآن،انقلاب ودین حمایت کنند،با قران شوخی نکنید که کتک می خورید،جواب قران را باید بدهید.

وی با اشاره به حمایت احمقانه ظریف از وزیر امور خارجه انگلیس در مورد آزادی  نازنین زاغری جاسوس مهم انگلیس در ایران خاطر نشان کرد:ظریف این اقدام را حسی بشر دوستانه عنوان می کند ،چراحس بشر دوستانه  شمادر مورد امام موسی صدرو شهید متوسلیان گل نمی کند،چرا به فکر حس بشر دوستانه ایرانی هایی دربند آمریکا نیستید؟!مسولین باید حواستان جمع باشد.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به موضع گیری های جالب کشورها وسازمان ملل متحد در خصوص انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف اعلام کرد:شورای ملل سازمان امنیت با 14رای مخالف این طرح شدکه اقدامی بی سابقه است،حال انکه بعضی از کشورهای اسلامی که ادعای مسلمانی دارند در مقابل این مساله سکوت اختیار کردند وبرخی از کشورهای اروپایی نیز با این طرح مخالفت کردند.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به افتتاح فن آوری های مهم والکتریکی وموشکی کشور از جمله شناور موشک انداز سپهر در دریای خزر وافتتاح مجتمع فولاد شادگان خوزستان یادآورشد:انچه امریکا درتحریم ها دنبال می کند فن آوری الکتریکی وموشکی است که به حول قوه الهی فرزندان این مرز وبوم به آن دست یافتند که این افتخاری بس بزرگ است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.