1396-09-20 18:02
906
0
47681
رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن:

مسلمان با اتحاد، مقابل زیاده خواهی رژیم صهیونیستی بایستند/ حاکمیت قدس باید به اهالی خود بازگردد

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن گفت: آمریکا به دنبال ایجاد یک حاشیه امن برای رژیم غاصب اشغالگر قدس است لذا ملت های مسلمان نباید نسبت به این مساله مهم دست روی دست گذاشته و نظاره گر باشند بلکه باید با اتحاد و انسجام مقابل این زیاده خواهی رژیم صهیونیستی بایستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، حجت الاسلام جعفر کوهستانی با محکومیت اقدام سخیف آمریکا در انتقال پایتخت اسرائیل به قدس شریف در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار داشت: بی شک اقدام شنیع ترامپ محکوم است و توهین به احساسات صدها میلیون مسلمان به شمار می رود، اما این اقدام نمی تواند واقعیت قدس را تغییر دهد، زیرا قدس سرزمینی اشغال شده است که حاکمیت آن باید به اهالی خود بازگردد.

وی افزود: اسرائیل با این حرکت خود نشان داد به روز های پایانی نابودی خود نزدیک شده و امید است به زودی این مسئله در جامعه اسلامی محقق شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن تصریح کرد: آمریکا به دنبال ایجاد یک حاشیه امن برای رژیم غاصب اشغالگر قدس است لذا ملت های مسلمان نباید نسبت به این مساله مهم دست روی دست گذاشته و نظاره گر باشند بلکه باید با اتحاد و انسجام مقابل این زیاده خواهی رژیم صهیونیستی بایستند.

حجت الاسلام کوهستانی اذعان داشت: امروز رژیم صهیونیستی به واسطه همین خوش‌خدمتی آمریکا مقابل جبهه اسلام، مسلمانان و جبهه مقاومت به صورت مستقیم یا نیابتی ایستاده است، ولی باید بدانند راه به جایی نخواهند داشت و با وجود حمایت های منطقه ای و فرا منطقه ای به فضل الهی به زودی نابود خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد:طبق آیات قرآن حق پیروز و باطل نابود است لذا این تصمیم اجرایی نمی شود چرا که در آینده ای نزدیک رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.