1396-09-19 10:59
3813
0
47626
به مدت سه روز در تهران برگزار شد؛

حضور بانوان فرهیخته ترکمن در سی‎ویکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی

جمعی از بانوان فرهیخته ترکمن در سی ویکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران شرکت نمودند.

به گزارش گلستان ما به نقل از ترکمن سسی، در سی ویکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که به مدت سه روز با حضور ۵۰۰ مهمان داخلی و خارجی در تهران برگزار شد، چهار بانوی اهل سنت ترکمن فعال در زمینه های فرهنگی و اجتماعی در این کنفرانس و کمیسیون های تخصصی آن حضور یافتند.

مهینه نازقلیچی خواهر فرماندار فقید شهرستان بندرترکمن و صفورا چوگان از بانوان فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از غرب استان در این کنفرانس شرکت نمودند.مهینه نازقلیچی مقاله ای نیز در این کنفرانس ارائه نموده که بین ۱۰۰ها مقاله، مقاله ی وی جزء ۱۱ مقاله برتر انتخاب شده است.

صفورا چوگان سابقه ی مشاوری فرمانداری شهرستان بندرترکمن را دارد و به عنوان عضو کمیته بانوان مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور فعالیت می کند.

دکتر عایشه اونق دارای دکتری سیاست گزاری و کارمند رسمی وزارت کشور شاغل در استانداری تهران و بی بی زلیخا کر کارمند واحد برون مرزی صدای ترکمنی مرکز گلستان و کاندیدای دوره اخیر انتخابات شورای شهر گنبدکاووس از دیگر بانوان شرکت کننده در این کنفرانس بودند.

حضور زنان اهل سنت ترکمن در صحنه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و نقش آفرینی انان در راستای توسعه منطقه بسیار مثبت ارزیابی می شود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.