1396-09-05 12:49
951
0
47067
در یادواره شهدای دانش آموز بندرترکمن تاکید شد :

رفتار و کردار دانش آموزان امروز باید برگرفته از شهدا باشد/ دانش آموزان سهم زیادی در انقلاب دارند

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج یادواره هفت تن از شهدای دانش آموز بندرترکمن با حضور پرشور مسئولین و دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن،در این مراسم مسعود بیدل نامنی رییس آموزش و پرورش بندرترکمن با اشاره به وظیفه شناسی دانش آموزان دیروز در سنگر های مقاومت اظهار داشت: شهدا،سنگر مدرسه را رها کرده و به سنگرهای جبهه حق علیه باطل رفتند تا وطن و ناموس خود را حفظ کنند لذا رفتار و کردار دانش آموزان امروز باید برگرفته از شهدا باشد.

همچنین سرهنگ جعفریان فرمانده سپاه بندرترکمن با اشاره به یادگیری درس بزرگ ایثار و شهادت از شهدا بیان داشت: شهدای دانش آموز می توانند الگوی خوبی برای ما باشند و ما باید آنها را الگوی خود قرار دهیم چرا که دانش آموزان سهم زیادی در انقلاب دارند.

وی ادامه داد: شهدا دارای سه ویژگی بودند:بصیرت،عمل به موقع و لبیک به رهبر و ولایت فقیه زمان خود که با این ویژگی های خود در تاریخ کشور جاودانه شدند.

در ادامه خواهر شهید عبدالکریم تقی بایی با قرائت فرازی از وصیت نامه شهید پیروی از سیره و زندگی شهدا را گامی اساسی در راه ادامه دادن راه شهدا و بیمه شدن جوانان کشور دانست.

در پایان برنامه خانواده های معزز شهدا با اهدای هدایایی تقدیر شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.