1396-08-22 18:55
1125
0
46503
مسول کتابخانه سعدی بندرترکمن:

هفته کتاب فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ مطالعه است

مسول کتابخانه سعدی بندرترکمن از اهم برنامه های فرهنگی هنری هفته کتاب در بیست و پنجمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، حمیده توماچ با اشاره به شعار هفته کتاب و کتابخوانی در مصاحبه با خبرنگار ما افزود:آینده روشن با خانواده کتابخوان عنوان شعار بیست و پنجمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی است که از 20تا 26 آبان ماه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی در مدارس،مسابقات چکیده نویسی با محوریت عاشورا و محرم از مجموعه کتابهای داستانهای عاشورا،مسابقات نقاشی با موضوع کتاب و کتابخوانی در مهدهای کودک و مدارس،مسابقه نقاشی بر روی پارچه به صورت دسته جمعی بخشی از فعالیتهای هفته کتاب شهرستان است.

مسئول کتابخانه سعدی بندرترکمن اذعان داشت: گلریزان کتاب در دانشگاه پیام نور،مدارس و کتابخانه،نواختن زنگ کتاب،تقدیر از کتابخوانان برتر شهرستان در گروه های سنی مختلف،عضویت رایگان در روز بیست و چهارم آبان به صورت یکساله در کتابخانه سعدی از جمله مهمترین برنامه های هفته کتاب است.

توماچ خاطر نشان کرد: نمایشگاه کتاب در دانشگاه پیام نور و مدارس،برگزاری نشستهای کتابخوان با موضوع محرم،زندگی و آثار علامه طباطبایی،نقد و رونمایی از نویسندگان بومی شهرستان،بازدید های گروهی دانش آموزان مدارس،دانشجویان،مهدهای کودک ،بازدید کتاب داران به همراه رییس کتابخانه از موسسه خیریه و دیداربا امام جمعه شهرستان نیز از جمله برنامه های این هفته در شهرستان است.

وی خاطر نشان کرد:هفته کتاب فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ مطالعه در میان تمام اقشار است تا به بهره گیری از این فرصت شاهد رشد فرهنگ مطالعه در جامعه باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.