1396-08-14 16:03
1124
0
46201
امام جمعه موقت بندرترکمن:

درس استکبارستیزی برگرفته از قیام عاشوراست

امام جمعه موقت بندرترکمن گفت: درس استکبارستیزی برگرفته از قیام عاشوراست لذا شعار مرگ برآمریکا در بین ملتهای اسلامی شعاری زنده و پویاست که از حنجره حق بیرون می آید.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام نادعلی رضاقلی در مصاحبه با خبرنگار آوای ترکمن با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبارستیزی اظهار کرد: 13 آبان واقعه مهمی در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن استکبارجهانی از ایران داشته است.

امام جمعه موقت بندرترکمن افزود: استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و ستم از ابتدای پیدایش انسانها بوده و ادامه دارد،لذا مهمترین هدف و رسالت انبیا نیز مبارزه با ظلم بوده است.

وی با اشاره به اینکه نماد ظلم در جهان آمریکای جهانخوار است تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب همواره از دشمنی دامنه دار آمریکا در مقابل ایران صحبتهای زیادی را بیان داشتند لذا دشمنی آمریکا با ما هرگز تمام شدنی نیست،کشوری که ادعای حقوق بشر دارد با کشتار انسانهای مظلوم و بیگناه درصدد رسیدن و سلطه برجهان است.

حجت الاسلام رضاقلی اذعان داشت: درس استکبارستیزی برگرفته از قیام عاشوراست لذا شعار مرگ برآمریکا در بین ملتهای اسلامی شعاری زنده و پویاست که از حنجره حق بیرون می آید.

امام جمعه موقت بندرترکمن با اشاره به تجمع بزرگ مسلمین در پیاده روی اربعین حسینی خاطر نشان کرد: تجمع بی بدیل و عاشقانه مسلمانان در مراسم پیاده روی اربعین حاوی پیامهای بزرگی برای دشمنان است .

وی یادآورشد: یکی از مهمترین پیامهای این اجتماع عظیم،اتحاد،همبستگی و وحدت ملتهای مسلمان است لذا در این حرکت بزرگ تمام ادیان چه شیعه و سنی در کنار همدیگر برای شرکت در اربعین سرور آزادگان جهان شرکت کرده و نمادی از اتحاد و انسجام خویش را به نمایش گذاشته تا دشمن را از این وحدت بی مثال خود مایوس و ناامید سازند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.