1396-08-10 15:02
873
0
46041
رییس جهادکشاورزی بندرترکمن:

نتایج مهم و موثر اقتصادمقاومتی همگی نمایی از پدافند غیرعامل است

رییس جهادکشاورزی بندرترکمن گفت: نتایج مهم و موثراقتصادمقاومتی همگی نمایی از پدافند غیرعامل است که با افزایش توان کشور در بخش کشاورزي در خنثی سازي نقشه هاي دشمنان ایران اسلامی نقش موثري را ایفا خواهد کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن ، سیدرضا علوی در مراسم گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در خصوص پدافند غیرمسلحانه و ارتباط آن با بخش کشاورزی اظهار داشت: کشاورزی و تولیدات این بخش موتور محرک اصلی اقتصاد مقاومتی کشور بوده و نیروهای متخصص و آموزش دیده و مهار یافته بازوان عرصه تولید می باشند.

وی با اشاره به اینکه در میدان گسترده اقتصادی در حال جنگ تجربه بزرگ جنگ نرم هستیم افزود: گفتمان سازی عمومی و پرداختن به موضوعات پدافند غیر عامل مجموعه ای از اقدامات غیر مسلحانه در راستای بازدارندگی دشمن است.

علوی ادامه داد: باتوجه به اینکه در کشور ما ، تامین امنیت غذایی جزو وظایف جهادکـشاورزي مـی باشـد،سلـسله اقـداماتی کـه مجموعه هاي مختلف کشاورزي در جهت پیشگیري از ایجاد مشکلات در خصوص خدشه بـه امنیـت غـذایی و جلوگیري از ایجاد بحران در این بخش انجام می دهند نیز نوعی پدافند غیرعامل محسوب می گردد.

رییس جهاد کشاورزی بندرترکمن اذعان داشت: اما پدافند غیر عامل در بخش کشاورزي ، به مجموعه اقدامات پیشگیرانه در حوزه دام و گیاه اطلاق مـی گـردد که با اجراي آن می توان قدرت اثر تهدیدات را کاهش و آستانه آسیب پذیري بخش کشاورزي را افزایش داد به این ترتیب می توان میزان خسارات و تلفات احتمالی ناشی از تهدیدات را به حداقل ممکن کاهش داد.

وین خاطر نشان کرد: گرچه در راستاي اجراي طرح کشاورزي مقاومتی و دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبرمعظم انقلاب است اما نتایج مهم و موثري که از مجموعه این اقدامات بدسـت مـی آیـدهمگی نمایی از پدافند غیرعامل است که با افزایش توان کشور در بخش کشاورزي ، در خنثی سازي نقشه هاي دشمنان ایران اسلامی نقش موثري را ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.