1393-07-28 17:51
1452
0
4598
افتتاح 15 سالن ورزشی در دانشگاه پیام نور؛

سالن ورزشی شهدای هسته ای دانشگاه بندر ترکمن افتتاح شد

سالن ورزشی شهدای هسته ای دانشگاه پیام نور بندرترکمن استان گلستان همزمان با 15 سالن ورزشی واحدهای دانشگاه پیام نور سراسر کشور افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما، با افتتاح همزمان به صورت ویدئو کنفرانس 15 پروژه ورزشی در دانشگاه پیام نور با حضور وزیر ورزش و جوانان و عضو هیأت امنای این دانشگاه، دکتر محمود گودرزی در استانهای گلستان،تهران،خراسان شمالی،اصفهان،زنجان،خوزستان،لرستان و البرز  32000متر مربع به سرانه ورزشی دانشگاه پیام نور کشور افزوده شد.

در این مراسم سوله ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز بندر ترکمن در حضور هاشمی،مشاور استاندار ، دکترشهریاری،رئیس دانشگاه پیام نور استان ،سرهنگ صادقی،مسئول تربیت بدنی سپاه بندر ترکمن و روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور گلستان همزمان با سراسر کشور به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان گفت: این پروژه در سال 1389 کلنگ زنی و با متراژ بیش از 1800 متر مربع و اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال به منظور ارائه خدمات و بهره مندی دانشجویان و مردم شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتر شهریاری بیان داشت : سالن ورزشی مراکز گرگان و گنبد  در سالهای گذشته بهره برداری قرار گرفته و سالن ورزشی در بندر ترکمن بعنوان سومین  مجموعه ورزشی دانشگاه در سالجاری افتتاح گردید.

 وی در ادامه با بیان پروژه های در دست اجرای  این دانشگاه افزود: سوله ورزشی مرکز کردکوی با 40 درصد پیشرفت فیزیکی و در راستای ارتقای فضای ورزشی ،با توجه به محیّا بودن زمین، برنامه احداث سالن ورزشی علی آباد کتول،گالیکش و کلاله را با جذب اعتبار از سازمان مرکزی در دست اقدام داریم.

وی توسعه آموزش عالی را یکی از ارکان توسعه پایدار هر نظام و کشوری دانست  و داشتن دانشگاههایی قوی  را سهولت فتح قله های رفیع علم و دانش برشمرد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان در ادامه خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور در آستانه جشن25 سالگی تاسیس دانشگاه مفتخر است پس از یک ربع  قرن به شعارآموزش برای همه کس،همه جا، همه وقت دست یابد.

شایان ذکر است،دانشگاه پیام نور مرکز بندرترکمن در سال 1372 تاسیس و هم اکنون با 28 رشته در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دارای 2 هزار دانشجو در حال تحصیل می باشد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.