1396-08-08 19:28
1082
0
45966
رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن:

مرگ برآمریکا شعاری برخاسته از فطرت حق طلب ملت ایران است

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن گفت: هدف از شرکت در راهپیمایی ها تنها سردادن شعار مرگ بر آمریکا نیست چرا که این شعاری برخاسته از فطرت حق طلبانه ملت در محکومیت استکبار جهانی و سرمدارانش است.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن ، کمتر از یک هفته مانده به روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی حجت الاسلام جعفر کوهستانی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرترکمن در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار داشت:13 آبان در تاريخ انقلاب اسلامي ايران همواره روز تقابل حق و باطل بوده است. 

وی افزود:در اين روز به حيات سياسي خباثت آمريكا و عملكرد سازمان جهنمي سيا در ايران خاتمه داده شد .

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن تصریح کرد: اشغال لانه جاسوسي آمريكا در تهران و گروگانگيري جاسوسان ديپلمات نماي كاخ سفيد،تنها يك حادثه سياسي در حد تعطيل شدن سفارتخانه يك كشور در كشور ديگر نبود بلكه آغاز تحول عميقي در خاورميانه و جهان در جهت آشکار ساختن ماهيت پنهان شده ی زمامداران واشنگتن و گردانندگان سياست خارجي آمريكا بود.

حجت الاسلام کوهستانی با اشاره اینکه سيزدهم آبان ماه یادآور تبعيد بينانگذار جمهوري اسلامي و روز دانش آموز است اذعان داشت: با توجه به یاوه گویی های اخیررئیس جمهور آمریکا و تحریم سپاه پاسداران ایران شایسته است تا راهپیمایی ۱۳ آبان ماه امسال با شکوه تر از هر سال برگزار گردد.

وی بیان کرد:هدف از شرکت در راهپیمایی ها تنها سردادن شعار مرگ بر آمریکا نیست چرا که این شعاری برخاسته از فطرت حق طلبانه ملت در محکومیت استکبار جهانی و سرمدارانش است. 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرترکمن خاطر نشان کرد: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 13آبان به دشمنان انقلاب ثابت خواهد کرد که مردم پشتیبان نظام،ولایت و رهبری خود هستند و اجازه هیچ جسارتی را به آمریکا نخواهند داد.

این مقام مسول یادآور شد:سخنرانی غیرعقلانی ترامپ باعث شد تا باردیگر چهره دشمن اصلی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر همگان آشکار گردد،لذا حضور مستحکم و پرشور در این راهپیمایی حاکی از انزجار و تنفر خود ملت ایران از آمریکای جهانخوار و همپیالگان وابسته به آنان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.