1396-08-08 18:02
982
0
45963
توسط رییس هلال احمر بندرترکمن و گمیشان انجام شد؛

قدردانی از کمک های مردم بندرترکمن و گمیشان به آوارگان میانمار

رئیس هلال احمر بندرترکمن با قدردانی از کمکهای بی دریغ مردم شهرستانهای بندرترکمن، گمیشان و روستاهای تابعه به منظور تداوم ارسال محموله های بشر دوستانه بر استمرار کمکهای مردمی تاکید کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن ، مهدی جعفری از جمع آوری کمکهای مردمی برای پناهجویان میانمار خبر داد و گفت:به دنبال کشتار مردم بی دفاع میانمار در منطقه روهینگیای این کشور و آوارگی این عزیزان، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف انساندوستانه همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری، جهت کمک رسانی به فاجعه دیدگان میانمار تمام توان وامکانات خود را با استفاده از کمکهای مردمی به کار بسته است.

وی افزود:جمعیت هلال احمربندرترکمن و گمیشان نیز در این راستا طی چند مرحله فراخوان با استقرار ۱۴ صندوق و با مشارکت ۳۰ نفر از عوامل کادر و داوطلب اقدام به جمع آوری کمکهای نقدی نمازگزاران در مصلاهای نماز جمعه این شهرستانها و روستاهای تابعه جهت کمک به آوارگان مظلوم میانمار نمود.

جعفری با بیان اینکه در طول مدت فراخوان صندوق های جمع آوری کمکهای مردمی در معابر و مناطق پرتردد شهرستان مستقر شد عنوان کرد:به همت، مشارکت و همراهی تاثیرگذار حاج آخوند سخندان روحانی داوطلب و عضو شورای اجرایی در بازارهای شهرستان بندرترکمن حضور یافتیم و با مراجعه به محل کسب و کار بازاریان موفق به جمع آوری کمکهای نقدی اصناف و کسبه بازار شدیم.

رئیس هلال احمر بندرترکمن با قدردانی از کمکهای گسترده مردم بندرترکمن و گمیشان و روستاهای تابعه همچنین همکاری ائمه جمعه و جماعات این شهرستانها براستمرار کمکهای مردمی تاکید کرد و در ادامه افزود:تاکنون محموله های امدادی و زیستی برای کمک به مردم مظلوم میانمار در چند مرحله توسط جمعیت هلال احمر کشور و همکاری تمام ارگان ها ارسال شده است اما آوارگان میانمار نیازمند استمرار کمکهای بشردوستانه هستند و لازم است کمک رسانی همشهریان نوعدوست و نیکوکار تداوم داشته باشد.

جعفری با بیان اینکه جمع آوری کمک ها به مردم میانمار در پایگاههای جمع آوری ادامه دارد تاکید کرد:همچنین مردم می توانند با واریز وجه به شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانکهای ملت، دی، رفاه، صادرات، مسکن، تجارت، ملی، شهر، مهر، ایران و سپه و یا با شماره گیری #۱۱۲*۳*۷۴۱* و نیز از درگاه موبایلی #۷۲۴* به پناهجویان میانمارکمک کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.