1393-07-28 14:57
3368
0
4583

مراسم هفته پیوند اولیا و مربیان در بندرترکمن برگزار شد + تصاویر

مراسم متمرکز هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان با حضور شیرنگی معاون فرمانداری شهرستان، فیروزی معاون اداره کل آموزش و پرورش استان،عسگری مدیر آموزش و پرورش و گرجی رئیس کمیته امداد شهرستان بندرترکمن در مجتمع شهید آوینی روستای گامیشلی نزار برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن ، شیرنگی با سپاس از توجه آموزش و پرورش به خانواده بعنوان اولین نهاد اجتماعی گفت: با توجه به کارکرد خانواده درتعلیم و تربیت ضرورت دارد دو نهاد خانواده و مدرسه با هم همسو و هماهنگ باشند تا شاهد موفقیت های بیشتر در جامعه باشیم و این امر همفکری و تبادل نظر هر چه بیشتر بین این دو نهاد را می طلبد. فیروزی معاون اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان نیز گفت: نقش اولیا در تربیت دانش آموزان بی بدیل است و اگر به این آرزو یعنی تربیت صحیح نرسیم نشان دهنده عدم انجام وظایف محوله است.

وی افزود: با علاقمندی که اولیا نسبت به تعلیم و تربیت دارند حضور و مشارکت پربار آنان در اداره مدارس فقط ازجنبه مالی نیست بلکه ایفای نقش در تمامی ابعاد برای ساختن آینده ای بهتراست.

شایان ذکر است در این مراسم جشنواره غذایی بیش از 100نوع غذا اعم از شیرینی تا دسر و غذاهای سنتی توسط مادران آماده و در معرض دید عموم قرار گرفت.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.