1396-06-27 09:44
1295
0
44201
مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

اگر عزاداری هدف نباشد موجب احیاء صحیح امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می شود

مدیر کل تشکلهای دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: اگرعزاداری هدف نباشد موجب احیاء صحیح امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسولین تشکلهای دینی غرب استان و جمعی از مداحان در بندرگز برگزار شد.

در این همایش رضا مقدم مدیرکل تشکلهای دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: امر به معروف به معنای کارکرد اجتماعی هیئات مذهبی است و مسئولین هیات ، مداحان و روحانیون افراد تاثیر گذار در جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه راه و روش امام حسین در طول و عرض دسته رویی ها و غیر و ذالک نیست افزود:ما باید به دنبال نهادینه کردن نظر و وقف فرهنگی در جامعه باشیم و نهادینه کردن اخلاق در جامعه سرلوحه کارها باشد.

مقدم با بیان اینکه نباید هیئت هراسی کرد تصریح کرد: هیئت حراسی شیعه حراسی ایجاد میکند و شیعه حراسی هم ایران حراسی ایجاد میکند.

مدیر کل تشکلهای دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه عزاداری،هدف نیست ادامه داد: مشکل از اینجا شروع می شود که عزاداری هدف می شود که در آن صورت ، گریانده شوند و جسم و هیکل به بحث گذاشته می شود و بعد از عاشورا و تاسوعا امام فراموش و احساسات حزن انگیز می شود بدون اینکه به دنبال اصلاح خود و جامعه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگرعزاداری هدف نباشد موجب احیاء صحیح امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می شود.

حجت الاسلام ولی نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه با اشاره به احیای امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: جامعه با تذکرات تنظیم می شود.

وی خاطر نشان کرد: امام حسین(ع) هم برای امر به معروف و نهی منکر قیام کرد و همه به دنبال این هستند که چرا همه نمی گویند لذ اباید گفتن به فرهنگ تبدیل شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.