1396-04-29 17:53
1354
0
41699
با سخنرانی حجت الاسلام منصوری برگزار شد؛

نخستین سالگرد شهدای گمنام بندرترکمن + تصاویر

همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) نخستین سالگرد شهدای گمنام بندرترکمن برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن ، این مراسم معنوی با شور و حال خاصی در فضایی معطر به نام و یاد شهدا با حضور مسولین شهرستانی و علمای شیعه و سنی برگزار شد.

این مراسم معنوی با پخش کلیپی از ورود شهدای خوشنام به بندرترکمن و حضور پرشور مردم در استقبال از این آلاله ها آغاز شد و با مداحی مداحان اهل بیت و سخنرانی همراه بود.

در این مراسم معنوی امام جمعه بندرترکمن با اشاره به میهمانان با ارزش این دیار و معجزه ای که طی ماههای اخیر از جانب این آلاله های گمنام برای یکی از همسایگان این مزار اتفاق افتاده اظهار داشت: بی شک شهدا زنده اند و برتمام اعمال و گفتار ما نظر دارند لذا معجزه اخیر نیز مویدی براین مطلب است.

حجت الاسلام محمدصالح منصوری با اشاره به بیان این معجزه افزود: شفای کودک فلج یکی از همسایه های این مزار که منزلش در حوالی این جایگاه با عظمت است قلب مادر کودک را تسخیر خود نمود به نحوی که این مادر از گلایه هایی که قبلا از وجود این مزار در حوالی منزلش بود بسیار شرمنده شد.

وی اضافه کرد: این شهدا به اختیار خود به این دیار نیامدند بلکه با عنایت الهی این دیار را مزین به وجود پربرکت خویش نمودند لذا وظیفه ما این است میزبانان شایسته ای در پذیرایی از این گلهای خوشنام باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.