1396-03-24 12:05
1435
0
40261
رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن:

برای رضای خدا گام برداریم تا از این شب های مبارک بهره کافی ببریم

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن گفت: با توجه به شرایط موجود و تلاش دشمن برای ضربه زدن به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران مراسم لیالی قدر باید با هوشیاری و مراقبت بیشتری برگزار شود تا با توجه به سفره های افطاری و مراسم احیا در این شب ها ، از سوء استفاده عناصر دشمن جلوگیری شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، حجت الاسلام جعفر کوهستانی با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام علی (ع) و یادآوری فضیلت شب های قدر گفت: همه بزرگان برای درک فیوضات لیالی قدر سفارش کردند و باید با تأسی از اهل بیت (ع) خاصه حضرت علی (ع) برای رضای خدا گام برداریم تا از این شب های مبارک بهره کافی ببریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن با اشاره به حواث تروریستی اخیر افزود: با توجه به شرایط موجود و تلاش دشمن برای ضربه زدن به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران مراسم لیالی قدر باید با هوشیاری و مراقبت بیشتری برگزار شود تا با توجه به سفره های افطاری و مراسم احیا در این شب ها ، از سوء استفاده عناصر دشمن جلوگیری شود.

حجت الاسلام محمدصالح منصوری امام جمعه بندرترکمن نیز با اشاره به وقایع تروریستی اخیر خاطرنشان کرد: حفظ امنیت مردم مهم است و قضایای اخیر تلنگری برای مسئولین و مردم است تا با رعایت نظم و انضباط ، مانع از سودجویی دشمنان شوند ، چرا که افراد بی دین در پی ایجاد آسیب هستند.

امام جمعه بندرترکمن در ادامه اظهار داشت: مساجد خانه های خدا بر روی زمین است و اینکه برخی مراسمِ احیای شب های قدر را در خانه ها برگزار می کنند ، پسندیده نیست و بهتر است همه در مراسمی که در مساجد برگزار می شود شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.