1396-03-05 16:56
1307
0
39511
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن خبر داد؛

اعزام 22 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف بندرترکمن در ماه رمضان/ برگزاری برنامه‎های ماه رمضان در 140 مسجد بندرترکمن

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرترکمن از اعزام 22 مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، حجت‎الاسلام جعفر کوهستانی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بندرترکمن، پیشاپیش ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان متعلق به خداوند، ماه نزول قرآن کریم و ماه رحمت و مغفرت است.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر (ص)، گفت: پیامبر (ص) فرمودند در ابتدای ماه رمضان رحمت خداوند شامل حال بندگان می‎شود در میانه آن مغفرت و در پایان این ماه، علاوه‎بر اجابت دعای بندگان، پاداشی از خداوند می‎گیرند که از آتش جهنم آزاد می‎شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرترکمن با بیان اینکه انسان در ماه مبارک رمضان درجه‎ای پیدا می‎کند که هنگام خواب نیز از پاداش خداوند برخوردار می‎شود، یادآور شد: ماه مبارک رمضان تأثیر عجیبی در بندگان دارد، در این ماه آسیب‎های اجتماعی کاهش پیدا می‎کند و کمک مردم به یکدیگر و دستگیری از فقرا و نیازمندان بیشتر می‎شود.

*آغاز اطعام‎دهی از شب دهم ماه رمضان در 13 مسجد تشیع بندرترکمن

کوهستانی با بیان اینکه اقدامات لازم برای اجرای برنامه‎های مختلف و متنوع طی ماه مبارک رمضان در شهرستان بندرترکمن انجام شده است، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه‎های مختلف اعم از بیان احادیث، اقامه نماز جماعت و تلاوت و ترتیل‎خوانی قرآن کریم در 140 مسجد شیعه و سنی بندرترکمن برگزار می‎شود، از طرفی علاوه‎بر برنامه‎های فوق، بیان احکام شرعی برنامه ثابت ظهرهای ماه مبارک رمضان در مساجد بندرترکمن است.

وی از اعزام 22 مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف شهرستان بندرترکمن خبر داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرترکمن با بیان اینکه در سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان مراسم دسته‎روی در شهرستان بندرترکمن برگزار می‎شود، تصریح کرد: از شب دهم ماه مبارک رمضان اطعام‎دهی در مساجد شهرستان ترکمن آغاز می‎شود که 13 مسجد تشیع این شهرستان هر شب اطعام‎دهی خواهند داشت.

کوهستانی ابراز امیدواری کرد اقدامات و برنامه‎ریزی‎های انجام شده زمینه بهره‎مندی بهتر مردم شهرستان بندرترکمن را از ماه پرخیر و برکت رمضان فراهم کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.