1396-02-26 17:58
1193
0
39065

نقدی بر رفتار برخی از کاندیداهای شورای شهر بندرترکمن/ از جنگ بنرها تا حضور دلالان انتخاباتی

باز انتخابات، باز ادعا ها و باز هوچی گری ها،آخر تا کی؟همه ما ادعایمان می شود تحصیل کرده ایم،ادعا می کنیم روشن فکریم و آگاهی دادن به مردم را باعث توسعه می دانیم ولی چه کرده ایم؟

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، متاسفانه برای بعضی ها رسیدن به جایگاه شورا آنقدری اهمیت دارد که برای رسیدن به آن دست به هر کار میزنند،کسی که با راه اندازی کارناوال های بزرگ قصد فریب مردم را دارد،کسی که هزینه های زیادی برای موتور سواران میکند تا با سرو صدا و شلوغ کاری که موجب اذیت و آزار مردم می شوند دل مردم را بدست آورند،کسی که خرج های زیادی برای کسانی که در ستادهایشان باشند انجام میدهد چه انتظاری باید داشت که بتوانند در شورا برای مردم کار کنند؟

شورا باید مکانی باشد تا دغدغه های مردم،آسایش و راحتی را از کاندیداها بگیرد و آنها برای رسیدن به آن باید ترس داشته باشند،متاسفانه این همه هزینه ها را از کجا باید جبران کنند؟

انتخابات بجای ارائه برنامه و ایده شده جای جنگ بنرها،بعد می خواهیم پیشرفت کنیم؟همین عوامل هستند که باعث میشوند افراد توانمند با ظرفیت های بالا نتوانند پا در عرصه خدمت بگذارند تا میدان برای هوچی گرها،عوام فریبان و کسانی که نیتهای ناپاکی دارند خالی بماند و انتخابات عرصه ای شود برای دلالان انتخاباتی.

اندکی تفکر کنید آیا سرنوشت ما را کثرت بنرهای تبلیغاتی یا به خط شدن ماشینهای کرایه ای باید تعیین کنند؟هر ملتی به اندازه تفکراتش زندگی خواهد کرد اگر از این موارد گذر نکنیم و درس خوبی به چنین افراد ندهیم قطعا جایگاه ما همین عقب ماندگی خواهد بود.

اگر نیت پاک باشد قطعا راه نیز باید پاک باشد،بیایید با اندکی تحقیق نیت های پاک را انتخاب کنیم.

به امید توسعه شهر عزیزم بندرترکمن

حبیب الله ایری

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.