1396-02-05 09:56
1020
0
38230
رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن:

هدف از بعثت نبی مکرم اسلام تکمیل کرامات اخلاقی بشر بود

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن گفت: هدف از بعثت نبی مکرم اسلام تکمیل کرامات اخلاقی بشربود تا همگان بیاموزند به جای قتل وغارت ضمن توجه به اخلاق نیک ،راه رسیدن به کمال انسانی را درخلق نیکو ببابند.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، حجت الاسلام جعفر کوهستانی با تبریک مبعث رسول اکرم (ص) در مصاحبه با خبرنگار آوای ترکمن اظهار داشت: بعثت پیامبر اکرم (ص) در زمان و مکانی که همه باورها به جاهلیت ختم می شد خود معجزه ای بود از سوی خداوند متعال که اراده و خواست الهی را به بندگان خود نشان دهد.

وی افزود: در شرایطی که بت پرستی به اشکال مختلف در قالب پرستش سنگ و چوب و درخت و ماه و خورشید و حتی زنده به گورکردن دختران همراه بود پیامبری بر انگیخته شد که با پیام بزرگ یکتاپرستی تحول عظیمی را در مسیر کمال و سعادت انسانی به ارمغان آورد.

حجت الاسلام کوهستانی با اشاره به مبعوث شدن رسول اکرم (ص) در آن دوران بیان کرد: پیامبر رحمت و مهربانی مبعوث می شود تا صلح و برادری و برابری و آزادگی را رواج دهد و برتری را فقط پرهیزکاری عنوان کند.

وی خاطر نشان کرد: محمد رسول الله متمایز از همه انبیای الهی با معجزه الهی مبعوث شد که نه به درک و فهم چشم و گوش ، که با عمق جان باید فهمید و در آن تعقل کرد و بر این مبنا اندیشه بشری و درک مفاهیم کلام وحی برتری یافت.

رییس تبلیغات اسلامی بندرترکمن با اشاره به هدف بعثت رسول اکرم(ص)یادآورشد: هدف از بعثت نبی مکرم اسلام تکمیل کرامات اخلاقی بشربود تا همگان بیاموزند به جای قتل وغارت ضمن توجه به اخلاق نیک ، راه رسیدن به کمال انسانی را درخلق نیکو بیابند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.