1395-11-13 15:56
1602
0
34555
فرماندار بندرترکمن :

انقلاب اسلامی همواره حامی همه انسانهای مظلوم روی جهان است

فرماندار بندرترکمن گفت: انقلاب اسلامی همواره حامی همه انسانهای مظلوم روی جهان است لذا دفاع از مظلومین شعار اصلی این انقلاب مردمی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، عبدالحکیم فیروزی در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار کرد: ورود امام خمینی(ره) به وطن روز مبارکی برای ملت است به نحوی که امام خمینی با ورود تاریخی خود به کشور برکت و نوری را به همراه آورد که کشور را متحول ساخت.

وی با اشاره اینکه انقلاب اسلامی برکات فراوانی را از لحظه آغاز تاکنون به همراه داشته و دارد افزود: این انقلاب بی نظیر توانست شرایط ایران را در منطقه تغییر دهد وعزت و افتخار را قرین ملت سازد.

فیروزی با مقایسه ایران قبل و بعد از انقلاب تصریح کرد: ارزش یک ایرانی قبل از انقلاب به اندازه یک سگ آمریکایی نبود به نحوی که سگ آمریکایی ارزشش از یک ایرانی بالاتر بود با این وضع ذلت بار مردم در کشور زندگی می کردند وآمریکایی ها امتیازات فراوانی در کشورما داشتند.

وی ادامه داد: به یمن ورود پربرکت امام خمینی(ره) و اتفاق بزرگی در کشور افتاد که امروز آوازه عزت وافتخار ایرانیان در همه جای جهان به گوش می رسد.

فرماندار بندرترکمن عنوان کرد: امروز مدعیان حقوق بشر دستور ایجاد دیوار را می دهند در حالی که رییس جمهور انقلابی ما می گوید اکنون روز همسایگی است، کشوری که ادعای حقوق بشر می کند خود سرآمد ظلم و دیکتاتوری است.

وی با اشاره اینکه ایران مظهر مقاومت در برابر ظلم است اذعان داشت: انقلاب اسلامی همواره حامی همه انسانهای مظلوم جهان است لذا دفاع از مظلومین شعار اصلی این انقلاب مردمی است.

نماینده عالی دولت در بندرترکمن بیان کرد: ایران مظهر امنیت در جهان بوده و به لحاظ سیاسی مستقل ترین کشور دنیاست به نحوی که مردم و مسولین خود تصمیمات مهم را برای کشور خویش می گیرند و اجازه دخالت به هیچ کشوری را در امور مملکتی خویش نمی دهند.

فیروزی با اشاره به فتوحات نظامی ، علمی ، اقتصادی ایران در منطقه تاکید کرد: بعد از انقلاب کشور ما به این نتیجه رسید که باید روی پای خود بایستد لذا در عصر کنونی مسولین نیز خود را موظف نمودند تا اقتصاد کشور را ساری و جاری سازند و با نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی که برگرفته از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی است ایران را به قطب ممتازی در جهان تبدیل کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.