1395-03-08 05:47
821
0
32686
امام جمعه بندرترکمن:

هدف اصلی استکبار تهی کردن نظام از عناصر قدرت است/ شعارهای انقلاب را باید حفظ کرد

امام جمعه بندرترکمن گفت: بی شک مجلس خبرگان نقش حساس و تاثیرگذاری در جامعه دارد که باید به آن واقف بود چرا که هدف اصلی استکبار تهی کردن نظام از عناصر قدرت است لذا خبرگان رهبری نقش خطیری درکشور ایفا می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، حجت الاسلام محمدصالح منصوری امام جمعه بندرترکمن در خطبههای این هفته نماز جمعه ضمن تشکر از کلیه کسانی که در برپایی جشنهای شعبانیه تلاش نمودند، گفت: بیش از 20 ایستگاه صلواتی شیرینی و شربت به مدت دو روز همزمان با ولادت صاحب الامر حضرت مهدی موعود در سطح شهر و روستا برپا شد که در این اقدام ارزنده مردم ، کسبه و بازاریان به صورت خودجوش دست به کار شدند.

وی افزود: بی شک این اقدامات ارزنده مورد توجه حضرت ولی عصر بوده و مایه برکت برای مردم منطقه خواهد شد.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای خبرگان رهبری تصریح کرد: بی شک مجلس خبرگان نقش حساس و تاثیرگذاری در جامعه دارد که باید به آن واقف بود چرا که هدف اصلی استکبار تهی کردن نظام از عناصر قدرت است .لذا خبرگان رهبری نقش خطیری در کشور ایفا می کند.

امام جمعه بندرترکمن با گریزی به دیدار رهبری با دانش آموختگان دانشگاه افسری امام حسین اذعان داشت: تاریخ را با عزت نگهداشته و حفظ کنید چرا که خرمشهر دیگری در پیش است در میدانی که از جنگ نظامی سخت تر است و آن جنگ فرهنگی است.

وی خاطر نشان کرد: این جنگ فرهنگی آبادانی هایی به دنبال دارد اما سختی هایش بیشتر است ، جهادی کبیر و اکبر که تبعیت نکردن از دشمن در فرهنگ ، اقتصاد ، سیاست و هنر است .

حجت الاسلام منصوری بیان کرد: امروز روشنگری لازم است که ذهنها را به سوی حقایق برساند لذا شعارهای انقلاب را باید حفظ کرد چرا که این شعارها یکی از بخشهای بزرگ جهاد عظیم است.

این مقام مسول با اشاره به سالروز درگذشت ابوترابی نماینده ولی فقیه در امور آزادگان یادآورشد: ابوترابی انسان بزرگ و وارسته ای بود که برای این نظام زحمات فراوانی کشید و با اقدامات ارزنده خویش در اردوگاههای عراقی روحیه ای دوباره به فرزندان انقلاب می بخشید که جاودانه شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.