1393-06-26 18:04
1280
0
2957
مدیر عامل آب و فاضلاب استان گلستان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی طرح آب شیرین کن بندرترکمن و گمیشان از هفته آینده

 مدیر عامل آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح در هفته آینده خاطر نشان ساخت:تلاش ما برآن است که طی 14ماه که مدت ساخت قرارداد آن می باشد این طرح را به بهر ه برداری برسانیم.

به گزارش گلستان ما ، در پی امضا تفاهم نامه ایجاد تاسیسات آب شیرین کن استان گلستان هادی رحمتی مدیر عامل آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به ایجاد تاسیسات این طرح در شهرهای بندرترکمن و گمیشان در گفتگو با خبرنگارآوای ترکمن اظهار داشت: این طرح برای نخستین بار دراستانهای شمال کشور با هدف قابل شرب کردن آبهای نامتعارف بندرترکمن و گمیشان و مشارکت شرکت رعد آب جنوب با اعتبار 300میلیارد ریال اجرا می شود.

رحمتی با اشاره به اینکه گلستان از استانهای کم آب کشور است افزود:این طرح گامی در جهت کاهش کم آبی استان، کمبود باران و آبهای زیرزمینی است و با دو هدف عمده در استان اجرا می شود.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان ادامه داد:استفاده بهینه از منابع موجود و جلوگیری از پایین رفتن سطح آبهای زیرزمینی مهمترین اهداف موجود این طرح است و ایجاد این تاسیسات با ظرفیت 5هزار متر مکعب در شبانه روز قادر بوده 5میلیون لیتر برای بندرترکمن و 2600متر مکعب برای گمیشان آب مورد نیاز را تامین کند.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح در هفته آینده خاطر نشان ساخت:تلاش ما برآن است که طی 14ماه که مدت ساخت قرارداد آن می باشد این طرح را به بهر ه برداری برسانیم.

رحمتی یادآور شد:هزینه هایی که بابت اجرای این طرح پرداخت می شود براساس قانون بودجه بوده که خارج رنج و اندازه ای است که مردم پرداخت می کنند و در حال حاضر با اجرای این طرح از افزایش قیمت آب خبری نیست لذا آب با همان هزینه های قبلی محاسبه می شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.