1394-11-19 18:10
1323
0
27301
نصیب الله حبیب الله از تاجیکستان:

ریشه اصلی این انقلاب ، اراده و خواست خدواند تبارک و تعالی است

 نصیب الله حبیب الله گفت: نعمت بزرگ اسلام برخواسته از نعمت قرآن و رسول گرامی اسلام است لذا ریشه اصلی این انقلاب اراده و خواست خدواند تبارک و تعالی است .

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، سخنران اعزامی از تاجیکستان در محفل بزرگ انس با قرآن کریم در بندرترکمن ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب از برکت حکیمانه و قدرتمندانه رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است که با عنایت الهی به پیروزی رسید.

 نصیب الله حبیب الله افزود: نعمت بزرگ اسلام برخواسته از نعمت قرآن و رسول گرامی اسلام است لذا ریشه اصلی این انقلاب اراده و خواست خدواند تبارک و تعالی است .

دکتر حبیب الله تصریح کرد:خداوند مردم ایران را عزیز کرده و به آنان عزت بزرگی اعطا نمود چرا که این انقلاب به واسطه توکل مردم به خدا محقق شد لذا اگر اکنون با نگاهی به شرق و غرب متوجه عزت و عظمت این انقلاب در جهان می شویم.

سخنران اعزامی از تاجیکستان خاطر نشان ساخت:این انقلاب به گفته امام خمینی (ره) انفجار نور بود و طی این 37 تاثیرات خود را در جهان گذاشته است .انشالله این نور سراسر جهان را فراگیرد.

وی اذعان داشت:وحدت ، اتحاد و همدلی مردم در ایران عاملی مثال زدنی در انسجام اقوام و طوایف است که باید قدر آن را دانست چرا که دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود به تفرقه میان امتهای مسلمان می پردازد تا بر آنان حکومت کند لذا باید قدر امنیت و اتحاد و انسجام را در این سرزمین به خوبی درک کرد.

در این محفل نورانی که با حضور گروه توالشیح امیرالمونین نیز همراه بود قاریان ضمن بهره گیری از کلام وحی محفلی نورانی را با تلاوت آیات قرآن به نمایش گذاشتند.

همچنین این محفل بزرگ با حضور دکتر نصیب الله حبیب الله مهمانی ویژه از کشور تاجیکستان همراه بود که شور خاصی به این فضای معنوی داد.

این برنامه بزرگ با مشارکت ستاد دهه فجر ، مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ، سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه تحفیظ القرآن بندرترکمن برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.