1394-04-13 06:28
1130
0
17069
امام جمعه بندرترکمن:

آمریکا هیچ قانون بین المللی را قبول ندارد/ حضور منسجم در راهپیمایی روز قدس مایه ترس دشمنان اسلام است

حجت الاسلام محمد صالح منصوری گفت: مردم همواره با حضور مستحکم و منسجم در راهپیمایی روز قدس حمایت قاطع خود را از انقلاب و رهبری اعلام نموده اند که مایه ترس و هراس دشمنان اسلام شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، خطیب جمعه بندرترکمن در خطبه های نماز جمعه با اشاره به تسلیت ایام شهادت مولی متقیان حضرت علی (ع) و لیالی قدر گفت: شب قدر شب یکسال بودجه گرفتن از خداست ، شب رقم خوردن سرنوشت یک سال انسان است که استفاده درست از این فرصتها موجب تحولات بزرگی در زندگی انسان می شود.

حجت الاسلام محمد صالح منصوری با اشاره به یکی از پر فضیلت ترین شبهای سال افزود: قدر شب چانه زنی با خداست که در آن موقعیت و احوال یک ساله همه انسانها رقم خورده و مبنای اندازه گیری عمر انسان است.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره سالگرد حمله ددمنشانه ناو آمریکایی وینسنت به هواپیمای مسافربری ایران تصریح کرد:آمریکا با این اقدام خود عملا نشان داد که به هیچ اصلی حتی انسانیت پایبند نیست چرا که کشته شدن290 سرنشین اعم از 66 کودک و زن و مرد حاکی از خوی استکباری و حیوانی او نشات می گیرد.

حجت الاسلام منصوری ادامه داد: آمریکا با این جنایت تاریخی خود عملا نشان داد هیچ قانون بین المللی را قبول ندارد پس با این اقدام شنیع خود چگونه می تواند ادعای حمایت از حقوق بشر در کشورهای دیگر را داشته باشد لذا مقام معظم رهبری نیز بر بی اعتمادی به آمریکا همواره اذعان دارد.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی برنامه ششم توسعه به رییس جمهور، خاطرنشان ساخت: این ابلاغیه شامل 5 بند است که فرهنگی و اقتصادمقاومتی نیز به عنوان یکی از مهمترین اصولی است که مقام معظم رهبری در این ابلاغیه به آن اشاره داشته است که ترویج آن در جامعه موجب شکوفایی و استقلال اقتصادی کشور خواهد شد لذا توجه به این اصل در اولویت است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امسال روز قدس یک هفته جلوتر در روز بیست و سوم رمضان برگزار می شود بیان کرد:قدس پاره تن اسلام است لذا هر چه حضور ما در این راهپیمایی بیشتر و مستحکم باشد دشمنان اسلام ناامیدتر خواهند شد چرا که در طول 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم همواره با حضور مستحکم و منسجم در راهپیمایی روز قدس حمایت قاطع خود را از انقلاب و رهبری اعلام نموده اند که مایه ترس و هراس دشمنان اسلام شده است.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به هفته اکرام ایتام، یادآور شد: کمک به ایتام و فقرا همواره باید در نظر ما باشد چرا که رسیدگی به حال محرومین و مستضعفین اصلی اساسی در نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.