1394-03-09 10:37
1665
0
15460
مسئول بسیج سازندگی بندرترکمن:

تحریم ها را باید با مجاهدت در باب اقتصاد مقاومتی خنثی کرد

به همت بسیج سازندگی سپاه بندرترکمن کارگاه آموزشی توجیهی ترویجی عرصه های اقتصاد مقاومتی در کتابخانه تخصصی زنده یاد پورقاز برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، در این کارگاه آموزشی دکتر پورقاز با اشاره به مدیریت اقتصاد مقاومتی و ترغیب افراد به این عرصه پر رونق تولیدی که موجب استقلال اقتصادی و خوداتکایی خانواده ها می شود گفت:اقتصاد مقاومتی بازوی پرتوان اقتصاد کشور است که موجب شکوفایی اقتصاد کشور می شود لذا توجه و تکیه به این اصل مهم گام مهمی در راستای توسعه اقتصادی جامعه خواهد شد.

کارشناس شبکه اقتصادی خبر با اشاره به پتانسیلهای موجود در بسیج به عنوان نیروی محرکه اقتصاد کشور افزود:توجه به پتانسیلهای موجود در بسیج تاثیر شایانی در تحرک موتور اقتصادی کشور دارد که جوانان باید با بهره گیری از این فرصتهای طلایی در راستای ایجاد اشتغال موثر و پایدار و در راستای اشتغال و کارآفرینی جامعه خویش را در این عرصه رشد داده و به شکوفایی برسانند.

در این کارگاه مسئول بسیج سازندگی بندرترکمن با معرفی و تشریح عرصه های اقتصاد مقاومتی و اعطا تسهیلات به افراد در راه اندازی اشتغال و کارآفرینی پایدار مطالبی را عنوان نموده و با اشاره طرح نهضت سوادآموزی که بخش اعظم آن از مجرای بسیج سازندگی صورت می گیرد اظهار داشت:با اجرای این طرح به ازاء هر فرد بی سواد450هزارتومان به آموزشیار و120هزارتومان به آموزش گیرنده از طریق بسیج سازندگی پرداخت می شود.

حاجی زاده با اشاره به بیانات رهبری در باب اقتصاد مقاومتی یادآورشد: تحریم را باید با مجاهدت در باب اقتصاد مقاومتی خنثی کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.