1394-03-08 13:36
1668
0
15392
علی بیانی رییس اداره محیط زیست خبرداد:

پیگیری معضل تخلیه پساب های خانگی به کانال های داخل شهر بندرترکمن

با تلاش و کوشش اداره حفاظت محیط زیست و پیگیری مستمر، موضوع و موارد مرتبط با وضعیت کانال داخل شهر بندر ترکمن مورد پیگیری مسئولین شهرستانی قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، علی بیانی رییس اداره محیط زیست شهرستان بندر ترکمن با ذکر این خبر افزود : پس از پایان جلسه شورای سلامت شهرستان ، با توجه به وضعیت نابسمان کانال های موجود در سطح شهر و تخلیه پساب های خانگی و زباله داخل این کانال ها و با تاکید فرماندار این شهرستان موضوع در دستور کار ادارات مرتبط قرار گرفت .

وی افزود: در همین زمینه همراه اکیپ کارشناسان و معاون فرماندار و نمایندگان شهرداری و بهداشت شهرستان از کانال های داخل شهر بازدید کردند .

بیانی تصریح کرد: در این بازدید در خصوص تسریع در روند پاکسازی کانل ها و پیامد ها و اثرات زیانبار تاخیر در انجام این امر نکاتی ارائه و نمایندگان مرکز بهداشت و شهرداری نیز نقطه نظرات خویش را ارائه دادند .

رییس اداره محیط زیست بندرترکمن و گمیشان خاطرنشان ساخت:در این بازدید معاون فرماندار صریحاً به نماینده شهرداری درخصوص آغاز عملیات پاکسازی کانال و بهبود سیمای ظاهری کانال و نیز حل اساسی معضل ، دستورات لازم را صادر نمودند .

این مقام مسئول یادآورشد:این کانال ها مستقیماً به سمت خلیج گرگان هدایت می شوند که به علت تاخیر در تکمیل پروژؤه های فاضلاب شهری ، این موضوع تبدیل به معضل اساسی در حوزه محیط زیست شهری بندر ترکمن شده است .

بیانی همچنین از پیگیری مجدانه موضوع تا حصول نتیجه مطلوب خبر داد .

 انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.