1393-12-09 05:41
2390
0
11151

بازدید دادستان مرکز استان از آشوراده و زیستگاه های محیطی بندرترکمن + تصاویر

با هدف بازدید و پایش از مناطق و زیستگاه های بندرترکمن و آشوراده هیاتی متشکل از سید مصطفی حقی دادستان مرکز استان و همراهان، میار دادستان عمومی انقلاب بندرترکمن، شهواری رییس داد گستری بندرترکمن و بیانی رییس اداره محیط زیست این شهرستان از مناطق زیست محیطی بندرترکمن و خلیج گرگان بازدید کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، در این بازدید مسئولین قضایی علاوه بر پایش سرتاسر خلیج گرگان از مناطق ساحلی شهرستان بازدید و ازنزدیک در خصوص آخرین معضلات زیست محیطی منطقه قرارگرفته و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین در این پایش رییس اداره حفاظت محیط زیست بندر ترکمن و گمیشان در خصوص اهم فعالیت های محیط زیست توضیحاتی را ارائه نمود.

حضور و مشاهده خیل بیشماری از کلونی پرندگان با ارزش و حمایت شده از جمله فلامینگو،قو و انواع غاز های دریایی در پهنه آبی سواحل بندر ترکمن از نکات حائز اهمیت و قوت این بازدید بود.

در این بازدید 4 ساعته مسئولین قضایی، علاوه بر تشکر از اقدامات صورت گرفته در خصوص حفظ حیات وحش منطقه همراهی و همکاری همه دستگاه های دخیل در موضوع را مورد تاکید قرار دادند و همچنین علاوه بر گشت دریایی از جزیره آشوراده، بصورت پیاده پایشی نیز از جزیره آشوراده بعمل آوردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.