1393-11-01 09:25
2218
3
9224
طی بیانه ایی انجام شد؛

حمایت قاطع جامعه روحانیت از مواضع انقلابی و روشنگرانه امام جمعه بندرگز

علمای ولایی و ارزشی و جامعه روحانیت طی بیانه ایی از مواضع انقلابی و روشنگرانه حجت الاسلام والمسلمین سیدمصطفی محمدی حمایت کردند.

به گزارش گلستان ما ؛ جامعه روحانیت ، طلاب و علمای ولایی و ارزشی طی بیانه ایی از مواضع انقلابی و روشنگرانه حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی محمدی امام جمعه محترم شهرستان بندرگز حمایت کردند.

این روحانیون حجت الاسلام والمسلمین محمدی را یکی از محدود روحانیون و ائمه جمعه در استان می دانند که در خطبه ها و دیگر سخنرانی های خود مسائل روز منطقه ایی - داخلی و بین المللی علی اللخصوص جریان فتنه و... را بطور شفاف و منصفانه برای مردم تحلیل و بازگو می کند .

اين جمع از طلاب و روحانيون معتقدند : داشتن روحیه حق گرایی ، عدالت محوری ، انتقاد پذیری و دفاع سرسختانه از دستآوردهای نظام و صداقت و صراحت و شجاعت و سازش ناپذیری ، بروز بودن ، جوان بودن ، شجاعت در بیان حقیقت و صراحت در گفتار، با جوانان همنشین بودن ، تعامل مثبت با خبرنگاران و رسانه ها و تسلط به اینترنت از این امام جمعه یک روحانی مردمي و مخاطب پسند ساخته است .

اين در حالي است كه هر هفته تعداد زيادي از شهر های اطراف و حتی گرگان برای شنیدن سخنان وی جمعه ها خود را به  نماز جمعه بندرگز می رسانند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.