1393-10-30 13:57
1970
0
9147
معاون عمرانی وزیر راه و شهرسازی:

بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی بندرگز امسال به بهره‌برداری می‌رسد

معاون عمرانی وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی شهرستان بندرگز استان گلستان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش گلستان ما، محمدجعفر علیزاده در بازدید از بیمارستان بندرگز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این بیمارستان با توجه به جمعیت منطقه می‌تواند نیاز شهرستان را پوشش دهد.

وی افزود: این بیمارستان جدا از بخش پلی کلینیکی، 4 بخش تخصصی داخلی، زنان و زایمان، کودکان و بخش جراحی دارد که با توجه به قرار داشتن در مسیر اصلی بخش اتاق عمل سرپایی اورژانس و بخش مراقبت‌های ویژه در آن در نظر گرفته شده است.

معاون عمرانی وزیر راه و شهرسازی با تاکید براینکه ساخت این بیمارستان بیش از 92.5 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، تصریح کرد: با تجهیز و تست قسمت‌های مختلف در مدت زمانی 1.5 تا 2 ماه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

علیزاده افزود: این بیمارستان با 27 میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است.

وی درباره طرح‌های بیمارستانی کشور هم گفت: در کشور 139 بیمارستان در حال ساخت داریم که با ساخت آنها 24 هزار و200 تخت به تخت‌های بستری کشور افزوده می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تاکنون 20 بیمارستان تکمیل و تحویل داده شده و تا پایان سال هم 28 بیمارستان را هدف‌گذاری کرده‌ایم و با توجه به اعتبارات موجود امیداوریم تا پایان سال محقق شوند.

علیزاده افزود: در تحقق 28 بیمارستان هم امسال 9 بیمارستان با ظرفیت یک هزار و60 تخت تحویل شده و تا پایان امسال2470 تخت بستری به بیمارستان‌های کشور افزوده می‌شود که شاخص فیزیکی بالاتر می‌رود./ تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.