1397-09-27 15:02
2464
0
59642
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آبفار گلستان؛

مدیر جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی بندرگز معرفی شد

سیدحسین رضایی نوایی در جلسه ای به عنوان مدیر جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان بندرگز معرفی و از خدمات مصطفی طیبی قدردانی شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره ؛ فرماندار بندرگز در این جلسه گفت: تغییر مدیریت، باعث تحول در یک حوزه و استفاده از تجارب و خلاقیت‌های شخص جدید است و نفس مسئولیت مهم نیست بلکه داشتن روحیه خدمت مهم می‌باشد.

حسین احمدی با قدردانی از تلاش های مدیر سابق اداره آب و فاضلاب روستایی بندرگز بیان کرد: توجه به امور مشترکین ، ارتقای سطح خدمات ، فرهنگ سازی در راستای اصلاح الگوی مصرف و سرعت بخشیدن به اجرای طرح ها ، افزایش بهره وری و هماهنگی با بخشداران در امورات روستا در دستور کار قرار گیرد.

وی ضمن آرزوی توفیق برای رییس جدید بیان داشت: انتظار می رود بازدیدها و کارهای میدانی تر را سرلوحه کار قرار گیرد و در رابطه با اقداماتی که انجام می شود ، بخش اطلاع رسانی تقویت شود.

طی حکمی از سوی بهزاد هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان ، سیدحسین رضایی نوایی به عنوان مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان بندرگز معرفی و فعالیت خود را آغاز کرد.

رضایی پیش از این، مسوولیت بهره برداری و اجرایی آب و فاضلاب روستایی بندرگز را عهده دار بوده و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد عمران است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.