1397-06-12 10:41
2404
0
56640
فرمانده سپاه بندرگز :

رزمایش اقتدار بسیج با شعار وحدت و پیشرفت ، خدمت بی منت

فرمانده سپاه بندرگز گفت : رزمایش اقتدار عاشوراییان محمد رسول الله 2 از فردا در بندرگز برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره ، سرهنگ سید روح اله ابطحی فرمانده سپاه شهرستان بندرگز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : رزمایش سراسری اقتدار عاشوراییان محمد رسول الله 2 در سه مرحله در سراسر استان گلستان و  بندرگز برگزار می شود .

سرهنگ ابطحی افزود : مرحله اول از فردا با حضور دو گردان بیت المقدس در اردوگاه قدس شهرستان بندرگز با هدف نمایش اقتدار بسیج و آمادگی رزم گردان های بیت المقدس و ارتقاع سطح امادگی رزمی گردانها ، ارتقاع سطح انگیزه و نشات در جامعه بسیج و  نمایش قدرت بازدارندگی  بسیج در مقابل تهدیدات و همچنین ایجاد رعب و وعشت در دل دشمنان قسم خورده نظام و کشوربه مدت 24 ساعت برگزار می شود.

سرهنگ ابطحی افزود : در مرحله دوم اعزام 20 گروه جهادی با حضور بیش از 200 نفر از بسیجیان در مناطق محروم شهرستان بندرگز برای کمک و خدمات رسانی با شعار " خدمت بی منت " .

وی ادامه داد : افراد و دستگاه هایی که علاقمندند در این حوزه فعالیت کنند می توانند با بسیج ارتباط بگیرند.

وی تصریح کرد : مرحله سوم این رزمایش تجمع 15 هزار نفری گردان های امام علی ، امام حسین ، گردان کوثر و دیگر گردان ها به طور متمرکز در هفته دفاع مقدس در مرکز استان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان با تاکید بر وحدت امت اسلامی گفت : این رزمایش با شعار " وحدت  و پیشرفت " کار خود را آغاز خواهد کرد ، زیرا وحدت پاشنه آشیل نظام جمهوری اسلامی است و جدا از گرایشات حذبی در مقاطع حساس باید پشت رهبر معظم انقلاب اسلامی از کشور دفاع کرد.

سرهنگ ابطحی تاکید کرد : خدمت رسانی به محرومین در اردوهای جهادی  جزء فعالیت های اصلی جهاد سازندگی است که در طول سال در قالب گروه های مختلف دانشجویی ، بسیج اقشار و ... به ساخت و ساز و اموزش در مناطق محروم می پردازند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.