1397-05-25 15:58
1032
0
56114
فرماندار بندرگز :

کالای قاچاق سنگین ترین ضربه ها را به تولید و اشتغال می زند

فرماندار شهرستان بندرگز گفت: سنگین ترین ضربات به تولید و اشتغال ناشی از ورود کالای قاچاق است.

به گزارش گلستان ما به نقل از فرمانداری بندرگز ، "حسین احمدی" در سومین جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بندرگز در سال 97 افزود: یکی از چالش های ما در اجرای اقتصاد مقاومتی قاچاق کالا است که تولید و اشتغال را تهدید کرده است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد کمیسیون در کنترل و مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان گفت: با وجود تلاش های انجام شده اما هنوز با اهداف اصلی در این بخش فاصله داریم.

این مقام مسوول بیان داشت: مبارزه با قاچاق كالا و ارز از اركان مهم تبيين اقتصاد مقاومتي و راه نجات كشور از تنش هاي اقتصادي است كه بر اين اساس اقدامات زيرساختي و اصلاحي از سوي دولت تدبير و اميد در اين زمينه صورت گرفته است.

احمدی اظهار داشت: نياز جامعه امروز ما فرهنگ سازي مصرف كالاي با كيفيت و استاندارد ايراني است كه رونق توليد ملي ، اقتصاد كشور و اشتغال فرزندان اين مرز و بوم را به همراه دارد و بايد نشر اين ارزش فرهنگي مورد توجه تمام دستگاه ها به عنوان ضرورتي مهم قرار گيرد.

فرماندار بندرگز تبلیغ خرید کالای ایرانی و مبارزه مستمر و هدفمند با روند قاچاق کالا را زمینه ساز فعال شدن کسب و کار دانست و تأکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا در این مقطع زمانی که زمینه ساز و احیاءکننده تولید است ، یک مبارزه جدی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.