1397-01-12 18:23
1022
0
52131
فرماندار بندرگز :

ملت ایران در روز ۱۲ فروردین ۵۸ با اراده و خواست خود به " جمهوری اسلامی" رای دادند

فرماندار شهرستان بندرگز گفت: ملت ایران در روز ۱۲ فروردین ۵۸ با اراده و خواست خود به " جمهوری اسلامی" رای دادند و شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی محقق شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، "حسین احمدی" در مصاحبه خبری افزود: مردم ایران با درس گرفتن از اتفاقات گذشته در نهضت تنباکو ، شکست خوردن در نهضت مشروطه و کودتای ۲۸ مردادماه سال ۱۳۳۲ ، با قیام امام خمینی (ره) ایستادند و سرانجام ۲۲ بهمن و ۱۲ فروردین ماه را به ثبت رساندند.

وی یاد آور شد: دوازدهم فروردین سال ۵۸ از اعیاد بزرگ ملی و اسلامی و یادآور یک رویداد تاریخی و فراموش نشدنی است و در این روز بیش از ۹۸ و دو دهم درصد مردم به استقرار جمهوری اسلامی آری گفتند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز خاطر نشان کرد: تمامی پیشرفت های امروز ما در رشته های مختلف در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست آمده است.

این مقام مسوول ادامه داد: روز ۱۲ فروردین ، روز مرور اهداف و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش برای تحقق اهداف انقلاب است.

احمدی اضافه کرد: ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای و حمایت از دولت تدبیر و امید در سالی که حمایت از کالای ایرانی نامیده شده همه تلاش خود را صرف تحقق عملی این موضوع خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.