1396-12-05 11:47
1131
0
50838

اولین نشست ستاد خدمات سفر نوروزی ۹۷ شهرستان بندرگز برگزار شد

فرماندار شهرستان بندرگز در ای نشست گفت : بندرگز دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است و باید به گردشگران معرفی شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره ، "حسین احمدی" در اولین نشست ستاد خدمات سفر نوروزی ۹۷ شهرستان بندرگز به اطلاع رسانی نوروزی و معرفی اماکن گردشگری ، تاریخی و مذهبی توسط دستگاه های اجرایی مختلف اشاره کرد و گفت : موارد مورد نظر برای اطلاع رسانی به مسافران نوروزی برای نوروز ۹۷ در مجموعه ‌ای منسجم جمع ‌آوری و ارایه شود.

وی اظهار داشت : همه افرادی که به شهرستان بندرگز سفر می کنند ، در گروه ها و شغل های مختلف ، مسافران نوروزی به شمار می روند.

فرماندار بندرگز تاکید کرد : امکانات موجود در شهرستان بندرگز در چارچوب ستاد خدمات سفر نوروزی باید به طور یکسان به مسافران نوروزی ارایه شود.این مقام مسوول اظهار داشت : ایام سفر و حضور گردشگران در شهرستان ، فرصت بالندگی فرهنگ بومی و منطقه ای است و باید سالها خدمات رایگان به مسافران و میهمانان ارائه کرد تا مسافران به حضور در منطقه عادت کنند.

احمدی گفت : با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی شهرستان بندرگز و قرار گرفتن این شهرستان از سمت تهران به مشهد مقدس پیش بینی می شود ، مسافران زیادی از این شهرستان بازدید یا عبور کنند.

این مقام مسوول با اشاره به ساحل دریای بندرگز و نوکنده گفت : اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سواحل برای مسافران نوروزی توسط دستگاههای مربوطه مدنظر قرار گیرد.وی تصریح کرد : همه مسوولان باید با تمامی توان برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی تلاش کنند.

فرماندار بندرگز افزود : امید است با تدابیر اندیشیده شده توسط مسوولان بهترین خدمات به میهمانان نوروزی ارایه و موجب رضایت مندی آنان شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.